• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Генрі Кавілл став обличчям компанії MuscleTech

17 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Генрі Кавілл став обличчям компанії MuscleTech
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд харчових добавок MuscleTech проводить ребрендинг компанії за участі Генрі Кавілла.

Зірка бойовика Генрі Кавілл скаже вам, що ви не можете стати Суперменом, не ставлячись до своєї фізичної підготовки дуже серйозно. Його відданість оздоровленню принесла йому не тільки одну з найбільших ролей у кіно та телебаченні, а й дозволило стати амбасадором глобального бренду компанії MuscleTech.

Але багато хто може бути здивований, дізнавшись, що Кавілл не зацікавлений у використанні своїх ролей, щоб перетворити споживачів у людей зі сталі. З дебютом майбутньої кампанії під назвою «Перевизначення сили» у вересні зірка «Відьмака» імовірніше продемонструє, наскільки продукти MuscleTech корисні для всіх типів фігури, оскільки бренд прагне розширити свою базу споживачів за межами професійних бодібілдерів та елітних спортсменів.

«Те, що мені дуже подобається в MuscleTech, — це повідомлення про перевизначення сили, — каже Кавілл. — Це дає кожному точку доступу до здоров’я. Сила вимагає не тільки м’язів, але й стійкості переживати випробування. Ми всі маємо доступ до цього інгредієнта, і все полягає лише в тому, щоб знайти його та спробувати».

Для прикладу цього він пропонує подивитися на різноманітні варіанти здорових людей на цьогорічних Олімпійських іграх у Токіо та на майбутніх Паралімпійських іграх.

«Усі вони мають різну форму тіла, і, якби хтось показав пальцем і сказав: «Ця людина слабка, у неї немає самовідданості» — він був би на 100 % неправий. Міцність буває різних форм і розмірів, і мені це подобається».

Світогляд Кавілла навмисно кидає виклик корінню бодібілдингу компанії: «Сила переосмислена», у якій актор буде показувати на прикладі звичайних людей, що фізичну силу може здобути кожен. Компанія MuscleTech сподівається змінити репутацію, яку вона давно здобула в рамках бодібілдингу, з більш інклюзивною культурою здоров’я для всіх.

Генрі Кавілл став обличчям компанії MuscleTech

З огляду на це, деякі можуть поставити під сумнів, що вибір такого амбасадора, як Кавілл, недоречний. Для Джаррода Джордана, CMO в материнській компанії MuscleTech, головна заслуга Кавілла полягає в пристрасті до більш широкого визначення ідеї фітнесу на тлі глобальної кризи охорони здоров’я.

«Після багатьох розмов із ним та деякими його сучасниками він відчув себе справжнім, — каже Джордан. — Після карантинних обмежень ми хочемо передати людям повідомлення, що надихає».

«Найбільше я схвильований тим, що люди побачать себе та свій потенціал, — розповідає Кавілл. — Чи то певна фізична сила, чи внутрішня жага до змін, необхідна для того, щоб бути першим респондентом або батьком».

Джерело


Читайте також:

Creative States випустили креативне House Rules відео для резидентів мережі

Warner Bros. використовує діпфейки, щоб перенести глядачів у трейлер фільму «Ремінісценція»

Теги: брендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 –  Effie Workshop
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.