• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Heinz дає гравцям Call of Duty безпечне місце для перекусу

27 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Heinz дає гравцям Call of Duty безпечне місце для перекусу
Share on FacebookShare on Twitter

Гравці Battle Royale від Activision Call of Duty: Warzone Pacific виявили на карті приховані місця, де вони можуть ненадовго вийти за межі, щоб уникнути своїх супротивників або влаштувати несподівану атаку. Нова кампанія «Heinz Hidden Spots» від агентства Gut São Paulo використовує ті самі подвиги, щоб дати геймерам перерву на обід.

30-секундний ролик, на якому видно, як гравець кусає гамбургер, вказує на те, що їжа під час онлайн-матчу є рецептом катастрофи, оскільки відволікання, ймовірно, призведе до смерті вашого персонажа. Оголошення показує, що Heinz залучив топ-стримерів, щоб показати найкращі місця для безпечного перекусу на новій карті Caldera, яка була запущена 9 грудня.

Ролик показав ексклюзивні кадри з гри та закликав фанатів перевірити TikTok, Twitter та Instagram для отримання додаткової інформації. Повідомлення на цих каналах 13 грудня закликали гравців «залишатися з нами, щоб виявити приховані місця».

Heinz дає гравцям Call of Duty безпечне місце для перекусу
absolutegadget
Heinz дає гравцям Call of Duty безпечне місце для перекусу
newsbreak

Спершу перекуси, рахунок потім

Під час спонсорованих Heinz прямих трансляцій на Twitch і YouTube гравці отримували гамбургери та картоплю фрі, які вони їли зі спеціальною пляшкою Heinz, відвідуючи приховані місця на новій карті.

Серед спонсорованих стримерів були британський ютубер Вікрам Сінгх Барн (Vikkstar123), у якого 7,45 мільйона передплатників, бразильський кіберспортивний гравець Рафаель «Ракін» Кніттел і чилійський гравець bstrdd, який має 94 300 підписників на Twitch.

«80% геймерів їдять і п’ють під час гри, але це набагато важче зробити в багатокористувацьких іграх, таких як Call of Duty, де невчасна перерва може коштувати вам матчу», — сказала у своїй заяві директорка бренду Heinz Ешлі Гібсон.

«Heinz привносить магію в їжу, незалежно від того, сидите ви за обіднім столом чи насолоджуєтеся швидким перекусом під час гри, і тепер ми допомагаємо геймерам Call of Duty безпечно підзарядитися за допомогою гамбургерів в одному з нових місць на Кальдери».

Джерело


Читайте також:

Гра Solitaire Pets Adventure дає старт всесвітньому запуску

Теги: комп'ютерні ігрикреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.