Havas Digital розповідає як розпочався благодійний флешмоб під хештегом #11_11pt, де за кожен пост з котиками та песиками агенція переказує гроші у фонд Happy Paw.
Історія починалася так…
Більшість працівників нашого агентства Havas Digital Kyiv має домашнього вихованця. Тому ми часто влаштовуємо «пет тайми». Щойно хтось один покаже фото свого котика чи собачки, усі миттю починають показувати фото своїх тварин, ніби тільки цього цілий день і чекали!
І ми вирішили: дивно чекати на момент для такої приємної події. Давно пора придумати офіційний час, коли кожен може хвалитися своїм вихованцем. А те, який час вибрати, підказав електронний годинник — 11:11, але не AM чи PM, а 11:11 pt, тобто pet time.
Що далі?
А далі ми вирішили, що про таку геніальну офіційну подію має дізнатися весь світ. Для цього треба щодня влаштовувати фотомарафон вихованців з новим гештеґом #11_11pt Завдяки йому кожен дізнається, що є офіційний час для постингу котиків, собачок, кроликів та інших хвостатих друзів.
Але!
І тут ми знайшли факт, що поранив наші серця. Виявилося, що під час карантину деякі люди втратили зв’язок з реальністю, вирішивши, що тварини розносять заразу, і стали викидати їх на вулицю ( Це жахливо!). Сьогодні тварин, які залишилися без друга й даху над головою, уже дуже багато.
Тому ми запрошуємо кожного
Починаючи з красивої дати 11 листопада (11.11), щодня підтримувати ініціативу #11_11pt й розповідати про неї своїм друзям і підписникам. Чому?
Однак наш гаманець, звичайно, не бездонний, тому ми пропонуємо вам не просто публікувати свої знімки, а допомогти нашим друзям у Happy Pow самостійно, переказавши кілька гривень на їхній рахунок і від себе.
Дякуємо вам за те, що не залишаєтеся байдужими!
Читайте також:
WWF створив анімацію з талого льоду, приурочивши її до кліматичної конференції COP26