Havas Creative Group Ukraine анонсує нове дизайн-бюро – Havas Kyiv Design.

Агентство спеціалізуватиметься на візуальній комунікації компаній, а саме на створенні брендів, їх логотипів та айдентики, упаковок та етикеток, неймінгу та надаватиме послуги з копірайтингу.

Команда агентства була сформована зі спеціалістів групи. Очолить дизайн-напрямок Михайло Головачко на позиції Head of Design. Він має 14 років досвіду в цій сфері.

«Ми віримо в магію дизайну. Разом із клієнтами ми працюємо, щоб знайти ті індивідуальні особливості бренда, які можна об’єднати з естетичним баченням і створити не просто привабливу картинку, а ефективну систему дизайну, яка буде працювати в реальному світі, і передавати всю індивідуальність бренда через дизайн», – Михайло Головачко, Head of Design в Havas Kyiv Design.

У портфелі команди вже є проекти для таких відомих брендів, як МАУ, Громадське, Radioaktive Film, GudFood, Panchos, Bistro Bistro, Vesch та інші.

Окрім Havas Kyiv Design у групу входять 5 агентств, що відповідають за напрямки: маркетингові комунікації, креатив, digital, медіа та PR.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.