Greenpeace заменил туристический символ Амстердама ради спасения лесов Амазонки

Greenpeace запустил в Амстердаме кампанию в поддержку исчезающих лесов Амазонки.

Организация изменила туристическую достопримечательность столицы Нидерландов: слово I amsterdam, размещенное перед художественным музеем, заменили на I amazonia. Главная идея кампании – призвать как можно больше людей подписать петицию в защиту лесов Амазонки от вырубки, добычи нефти и полезных ископаемых, от разведения сельского хозяйства и скота. Проект реализован Duval Guillaume.

«Лес Амазонки является знаковым местом, которое мир не может позволить себе потерять. Потому что, если сегодня мы его потеряем, то больше не сможем бороться с изменением климата. И только когда исчезнет тропический лес Амазонки, мы поймем, как сильно нам его не хватает», – говорят в Greenpeace.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.