Greenpeace обличает Nestle за использование пластика

Природоохранная организация Greenpeace в своем новом ролике решила пристыдить Nestlé за негативное воздействие на окружающую среду. Видео опубликовано на официальном канале организации.

Nestlé подверглась критике из-за одноразовой пластиковой упаковки своей продукции. В 2018 г. компанией было произведено 1,7 млн тонн такой упаковки. Это на 13% больше по сравнению с 2017 г. К примеру, на Филиппинах Nestlé и Unilever названы одними из главных источников загрязнения моря и прибрежных зон пластиком (по данным Всемирного альянса за альтернативы по сжиганию отходов (GAIA)).

В начале ролика нас знакомят с выдуманным руководителем Nestlé по пластику. Он играет в сквош в офисе корпорации, а после игры помощница приносит ему воду Nestlé в маленькой пластиковой упаковке. Этого объема оказывается недостаточно, он идет к автомату, чтобы купить еще одну бутылку. Но вместо нее получает мертвую рыбу, подавившуюся пластиковым мусором в море. После повторной попытки автомат просто «проглатывает» его.


Источник: https://adindex.ru/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.