Готовы ли вы пролить кровь за «Игру престолов»?

В эти выходные на фестивале South by Southwest в Техасе в рамках рекламной кампании для последнего сезона «Игры престолов» компания HBO создала массивную инсталляцию для сериала, в которой был отведен уголок и для организации Американского Красного Креста. Тут те, кто готовы «пролить кровь за престол» могли стать донорами.

Забор крови проводился прямо на месте, после чего доноров приглашали увидеть декорации и «пройти стезей тех, кто проливали кровь в минувшие сезоны», преклонить колени перед троном, послушать оркестр и выйти к «военному лагерю» с актерами, играющими солдат.

Эта инсталляция была создана совместно с агентством Giant Spoon, которое отличается особым вниманием к деталям при «реконструкции миров»: от партитуры для оркестра до постановки «дотракийского» произношения.

Были ли люди готовы пролить кровь?

Клиффорд Нумарк, вице-президент банка крови Американского Красного Креста, подтвердил, что результаты были неплохи – среди доноров было немало таких, которые в первый раз решились сдавать кровь. Он заметил, что этот проект уникален и был запущен очень своевременно. «Зима действительно наступила, и из-за плохой погоды нам пришлось отменить множество кампаний по привлечению доноров».

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...