Google купил сервис вопросов и ответов Superpod

Компания Google купила сервис вопросов и ответов Superpod. По информации издания Fortune,  покупка обошлась поисковому гиганты в $60 миллионов.

После поглощения Superpod прекратил свою работу.

«В данный момент мы не можем раскрыть какие-либо подробности, но как и ранее мы движемся вперед и очень рады будущему» – гласит заявление на сайте сервиса.

Superpod помогал пользователям находить экспертные ответы на поставленные вопросы по целому ряду тем. Предполагается, что система работы сервиса, а также его обширная база данных позволит повысить осведомленность помощника Google Assistant. Однако не исключено, что у Google могут быть и другие планы на это приобретение.

Отметим, что Superpod был запущен в 2016 году. Его основали два бывшие сотрудника Google – София Янг и Уильямом Ли.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...