• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

FuckUp Night by EASE: IT-бізнесмени розповіли про свої бізнес-помилки

9 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
FuckUp Night by EASE: IT-бізнесмени розповіли про свої бізнес-помилки
Share on FacebookShare on Twitter

Про успішні кейси готовий розповідати чи не кожен бізнесмен. Але не багато хто знає, що за успіхом стоять десятки, а то й сотні невдач, провальних запусків, втрат грошей та іншого. Про це не прийнято говорити вголос. І тільки найсміливіші знають, що без помилок не буває успішних проєктів, а тому вони не бояться відкрито розповідати про свої бізнес-провали.

5 листопада в рамках факап-вечірки від Європейської асоціації програмної інженерії троє топових IT-бізнесменів — Юрій Філіпчук (Party.Space), Олександр Давиденко (TECHIIA Holding) та Валерій Красько (Netpeak) — поділилися досвідом своїх невдач.

«Ми всі хочемо думати про те, що у нас не було невдач і наші бізнеси були успішними з першого дня їх запуску. Але ми знаємо принцип Парето: 80% роботи — це факапи, які зазвичай залишаються за кадром. На FuckUp Night by EASE розповідати про свої невдачі не соромно, а скоріше навіть навпаки — тільки найсміливіший може поглянути у вічі своїм страхам та розповісти про справжні провали», — зазначив Владислав Савченко, Президент Європейської асоціації програмної інженерії.

Боятися помилитись — бізнес не створювати

Починати бізнес і не зафакапити — значить не зробити нічого. Такої думки дотримується Юрій Філіпчук. Він розповів, що стартап Party.Space з самого початку ступив на стежку різних фіаско.

«У нас було кілька історій із великими факапами. Якось ми підписали контракт не на одну сотню тисяч доларів, щоби провести віртуальний захід. 3 місяці активної підготовки та за день до події все йде не так — Amazon не запускає сервера. Коли захід уже розпочався, ми просили тисячі людей на платформі оновити сторінку та перезайти. Кожен подібний випадок здавався кінцем світу. Але крім грошей ми мали й іншу мотивацію — публічно заявити, що ми працювали з великою компанією та показати успішний кейс майбутнім клієнтам».

Юрій поділився головним інсайтом цього провалу: одразу домовлятися про те, що проєкт стане публічним кейсом.

«Незважаючи на попередні домовленості, нам не дозволили нічого розголошувати. Половина наших проблем пов’язана з приватністю даних, тому компанії з кібербезпеки завжди добре зароблятимуть. Будуйте стартапи, але будьте обережні з публічністю».

FuckUp Night by EASE

Вранці гроші, ввечері стартапи

На думку Олександра Давиденка, директора з інновацій холдингу TECHIIA та керуючого директора венчурної студії VRTX Lab, правильно поставлене питання вирішує більшу частину проблеми. Але коли ти про це ще не знаєш, відбуваються факапи.

«Мій крок на бік стартапів був дуже болючим. Ми створювали один продукт, але не ставили правильних питань: ні собі, ні клієнтам. Починаючи якусь справу, запитуйте: чи потрібно це комусь, наскільки точно це буде інтегруватися, яку цінність вона принесе і т.д. Ми вже 2 роки запускаємо стартапи самостійно або інвестуємо в них, але тепер ставимо правильні питання, які зберігають і наші нерви, і наші гроші».

Олександр виділив важливе правило для новачків: ідеально розпочинати стартап тоді, коли клієнт уже заплатив за вирішення певного завдання, а не навпаки.

«Робіть стартапи, зараз для цього найкращий час, грошей дуже багато. І приходьте з ними до нас. Але якщо ви дійсно розумієте проблематику клієнта. Ідеально, якщо клієнт вам заплатив, і тільки тоді ви почали щось робити, а не навпаки. Тільки так ви зрозумієте, що це справді комусь потрібно. Тільки тоді клієнт миритиметься з багами, затримками, з усіма неточностями — якщо це справді вирішує якийсь біль».

FuckUp Night by EASE

Довіряй, але перевіряй

У Netpeak Group входить 12 IT-компаній, отже багато процесів та ідей. Валерій Красько, CBDO та керуючий партнер у Netpeak, розповів про те, як агенція втрачала великі суми через те, що повірила чуткам.

«У 2014-2015 роках ми почули, що телемаркетинг (холодні дзвінки) чудово працює на залучення клієнтів. Ми найняли агенції, які займалися цим раніше. За підсумками витратили десятки тисяч доларів, аби зрозуміти — це не працює. Тепер у нас є правило: перш ніж реалізувати якусь ідею, потрібно знайти перевірене джерело та підтвердити, що ця ідея працює».

За словами Валерія Красько, в Netpeak точно знають, з якими клієнтами вони не працюють.

«Є чіткі критерії, через які ми відмовляємо клієнтам. І я раджу всім так робити тому, що в грошах не порахувати скільки ви втратите. Бувають складні клієнти, на яких потрібно вчитися, а бувають дуже складні клієнти — ми з такими не працюємо і вам не радимо. Тому що співробітники цінніші».

FuckUp Night by EASE

Любов Мочалова, СЕО Європейської асоціації програмної інженерії, вважає, що такі заходи, як FuckUp Night by EASE допомагають новачкам не боятися робити помилки, а найголовніше — не зупинятися після невдач:

«Я завжди рада, коли на наших заходах знайомляться різні компанії, обмінюються ідеями, створюють класні колаборації. Це те, заради чого команда EASE працює щодня. Якщо говорити про формат FuckUp Night, то всі наступні заходи ми робитимемо все більш спеціалізованими, в IT-тематиці».

Глобальна мета FuckUp Night by EASE — зібрати найбільше IT-ком’юніті у світі та показати, що помилки варто допускати заради того, щоб перетворити невдалий досвід на точку зростання, а потім поділитися чудовим кейсом з рештою світу.


Читайте також:

Як волонтерство і менторство допомагає бізнесу та людині

Теги: креативновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.