• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Share on FacebookShare on Twitter

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала понад 2 мільйони гривень на потреби 3 ОШБр і об’єднала понад 330 закладів по всій країні: від локальних кавʼярень до великих мереж.

Як працює кампанія

Суть проста: кожен заклад-учасник додає у меню картопляну позицію, прибуток з якої (повністю або частково) передає на технічне забезпечення бригади — дрони, транспорт, РЕБи. Страва виділяється у меню позначкою «А на третє — картопля для Третьої», а самі заклади додатково отримують унікальні візуальні матеріали кампанії: наліпки, сторіз-паки та шаблони.

До кампанії також долучилися 250+ заправок WOG, а рекламний ролик за участі українських зірок, допоміг швидко масштабуватися проєкту в інформаційному полі.

Ініціатива виходить у місто: 3 ОШБр і Projector оголосили бриф на постер для закладів і вулиць Києва

Після першої хвилі, коли кампанія вже охопила сотні закладів, ініціатива переходить до наступного етапу.

Найближчим часом на вулицях Києва зʼявляться постери, які розповідатимуть про кампанію: їхнє головне завдання — пояснити, як це працює, мотивувати людей перейти за QR-кодом, дізнатися більше про та замовити благодійну страву.

Щоб створити цей візуал, фонд разом із Projector Institute оголосили відкритий бриф, долучитися до якого можуть усі охочі: дизайнери, студії, ілюстратори, студенти та креативні агентства.

Умови участі

  • Дедлайн: 2 липня, 23:59
  • Подання: пост у своєму Instagram з тегами @prjctr_institute, @ab3.support і хештегом #продж_брифує

* Роботу, яка посяде 1 місце, переможцю необхідно буде підготувати за наступними  вимогами

  • розмір: АЗ, вертикальний – 297 мм x 420 MM
  • відступи для обрізу: 2-5 мм з кожного боку
  • роздільна здатність: 300 dpi
  • колірна модель: СМУК
  • колірний профіль: FOGRA39 для точного відтворення кольорів
  • формати: PDF/TIFF/ EPS

Призи

Переможця буде оголошено 9 липня, а найкращу роботу буде надруковано і використано в кампанії. Крім того, автори 3-х топових рішень отримають подарунки від фонду та Projector, а саме:

Від Projector:

  • 1 місце: безоплатне навчання на одному з курсів: Poster Design, Graphic Design Medium, Motion Design Beginning або Illustration Beginning
  • 2 місце: знижка 30% на один із зазначених курсів
  • 3 місце: річний доступ до бібліотеки Projector

Від 3 ОШБр:

  • Мерч для всіх призових місць
  • Для 1 місця: постер буде підписаний бійцями бригади + зйомка у спільному відео фонду та Projector про проєкт. Це буде короткий рілз про створення постера: з коментарями переможця, команди, процесом розробки та спільною поклейкою постерів у місті.

Ще більше інформації, технічні вимоги й інструкцію для участі шукайте на сторінці фонду в Instagram: https://www.instagram.com/p/DLASVI_Imre/?img_index=1

Теги: ЗСУконкурс

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Креативна агенція dzvinko, б’юті-медіа 4Face та EVA.UA об’єднались, щоб реалізувати ініціативу «Доставка краси» на підтримку жінок, які служать у ЗСУ. Суть ініціативи полягає у доставці б’юті-боксів із засобами для догляду...

Читати даліDetails

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.