Ролик став продовженням ініціативи з проєкту «Пухнасті друзі в кожен дім», з яким компанія Фокстрот спільно з благодійною організацією Happy Paw стартувала на початку року. І звичайно ж бренд задіяв свого персонажа.
— Щоб допомогти «пухнастикам» знайти сім’ю і люблячих господарів, нам захотілося створити цілу команду на чолі з лисичкою Фоксі. Тому, крім розробки ідеї і міні-сценарію, копітка робота велася над анімацією кожного персонажа. Так що тепер у нас є не одне, а цілих п’ять 3D-звіряток, — розповідає маркетинг директор компанії Наталія Ставраті.
Ролик знайшов дуже теплий відгук серед підписників офіційного YouTube каналу:
«Готовий хоч внутрішньовенно собі це включити»
«Це круто! Я якраз хочу брати песика з притулку!»
«Я в суботу заберу собі бездомну дворняжку»
«Я дуже хочу, щоб ця реклама стала популярною. Проблема з місцем проживання пухнатих друзів актуальна і донині, але багато хто забуває про наших друзів. Потрібно, щоб на це відео відгукнулися якомога більше небайдужих людей».
Відзначимо, що в рамках співпраці компанії Фокстрот і фонду допомоги притулкам для тварин-безхатченків БО Happy Paw, запущено безліч ініціатив. Вони включають щомісячну адресну допомогу притулкам у вигляді необхідної їм побутової техніки, а також за проєктом «Опіка». За підтримки бренду в притулку Бест Френдс (Київська обл.) збудовано вольєр для двох лисичок, які постраждали від браконьєрів. Фокстрот взяв їх під особисту опіку, забезпечивши їх утримання.
Крім цього, вже кілька місяців столицею курсують забрендовані поїзди метро із закликом забрати «пухнастиків» додому або допомогти їм знайти сім’ю. Фінансування з просування інформації про потреби притулків і про конкретних вихованців, яким потрібні господарі, повністю взяв на себе Фокстрот в рамках проєкту «Пухнасті друзі в кожен дім».
Величезна робота команди і партнерів зі створення анімаційного ролика була пророблена за кілька місяців, і тепер тисячі людей підспівують «няв-няв, гав-гав».
— А ще ми впевнені, що багато хто став на крок ближче до мрії обзавестися чотирилапим другом, який чекає на нього в найближчому притулку», — говорять автори відео.
Ролик транслюватиметься в діджитал-каналах, соціальних мережах, на сотнях ТВ-екранах телевізорів 164 роздрібних магазинів Фокстрот та інших офлайн майданчиках.
Читайте також: Проєкт «Практичні поради з людинознавства» за підтримки сайту пошуку роботи Work.ua запускає освітню кампанію «Все про Pet-friendly офіси», яка присвячена новому тренду pet-friendly офісів в Україні.