Канадці тепер можуть трохи краще контролювати свої витрати завдяки новій кампанії, яка комбінує дані з такою універсальною і зрозумілою річчю як музика. Ініціатором кампанії Sound of Spending став бренд фінансових послуг Interac, а реалізувала її агенція Zulu Alpha Kilo. Фінансовий бренд створив інструмент, який «візуалізує» витрати як музику, щоб користувачі могли краще зрозуміти коливання своїх щомісячних витрат.
Ця кампанія стала інтерактивним доповненням креативної платформи бренда InLife.
До запуску цієї кампанії Interac проаналізував останні півтора роки споживчих трендів в Канаді, спираючись на свою статистику транзакцій за час пандемії. Витрати на продовольчі товари, товари для дому, розваги та подорожі були співвіднесені з чотирма різними музичними інструментами, демонструючи, як із часом змінювалися звички канадців та як початок відродження економіки веде до пришвидшення цього «музичного» темпу за останні кілька місяців.
Від всієї Канади до кожної домівки
В національній мелодії споживачі можуть бачити різкий злет купівлі продовольчих товарів на початку пандемії та поступове збільшення витрат на товари для здоров’я у той час, як споживчі звички змінювалися по всій країні.
Онлайн-інструмент Interac дозволяє канадцям також генерувати власну версію мелодії, унікальну для кожного, вказавши свої витрати в цих чотирьох категоріях на сайті www.interac.ca/soundofspending. Залежно від витрат людини місяць у місяць, згенерована мелодія буде у кожного своя.
«Ключовою частиною нашої платформи InLife є допомога канадцям краще зрозуміти (а отже і проконтролювати!) свій бюджет. Використання даних і технологій для створення такої емоційної речі як музика дозволяє нам по-новому поспілкуватися з нашою обізнаною в техніці аудиторією, – пояснює Метт Х’ютон, директор з цифрового та інтегрованого маркетингу Interac. – Ми ще ніколи не бачили, щоб споживчі звички відображалися у такий спосіб. Це змушує зупинитися та замислитися, на що ми витрачаємо гроші, як країна загалом, так і кожен особисто».
А Вейн Чої, виконавчий креативний директор Zulu Alpha Kilo, зазначає: «Ми хотіли підкреслити щоденну взаємодію канадців з брендом Interac, застосувавши для цього зрозумілу людям мову. А музика – це єдина універсальна мова, яку розуміємо ми всі: від вправних фінансистів до тих, хто ще лише вчиться планувати свій родинний бюджет».
А взагалі-то на музику можна перетворити найнесподіваніші речі…