• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Фінансова компанія Interac «візуалізує» витрати як музику

12 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Канадці тепер можуть трохи краще контролювати свої витрати завдяки новій кампанії, яка комбінує дані з такою універсальною і зрозумілою річчю як музика. Ініціатором кампанії Sound of Spending став бренд фінансових послуг Interac, а реалізувала її агенція Zulu Alpha Kilo. Фінансовий бренд створив інструмент, який «візуалізує» витрати як музику, щоб користувачі могли краще зрозуміти коливання своїх щомісячних витрат.

Ця кампанія стала інтерактивним доповненням креативної платформи бренда InLife.

До запуску цієї кампанії Interac проаналізував останні півтора роки споживчих трендів в Канаді, спираючись на свою статистику транзакцій за час пандемії. Витрати на продовольчі товари, товари для дому, розваги та подорожі були співвіднесені з чотирма різними музичними інструментами, демонструючи, як із часом змінювалися звички канадців та як початок відродження економіки веде до пришвидшення цього «музичного» темпу за останні кілька місяців.

Від всієї Канади до кожної домівки

В національній мелодії споживачі можуть бачити різкий злет купівлі продовольчих товарів на початку пандемії та поступове збільшення витрат на товари для здоров’я у той час, як споживчі звички змінювалися по всій країні.

Онлайн-інструмент Interac дозволяє канадцям також генерувати власну версію мелодії, унікальну для кожного, вказавши свої витрати в цих чотирьох категоріях на сайті www.interac.ca/soundofspending. Залежно від витрат людини місяць у місяць, згенерована мелодія буде у кожного своя.

«Ключовою частиною нашої платформи InLife є допомога канадцям краще зрозуміти (а отже і проконтролювати!) свій бюджет. Використання даних і технологій для створення такої емоційної речі як музика дозволяє нам по-новому поспілкуватися з нашою обізнаною в техніці аудиторією, – пояснює Метт Х’ютон, директор з цифрового та інтегрованого маркетингу Interac. – Ми ще ніколи не бачили, щоб споживчі звички відображалися у такий спосіб. Це змушує зупинитися та замислитися, на що ми витрачаємо гроші, як країна загалом, так і кожен особисто».

А Вейн Чої, виконавчий креативний директор Zulu Alpha Kilo, зазначає: «Ми хотіли підкреслити щоденну взаємодію канадців з брендом Interac, застосувавши для цього зрозумілу людям мову. А музика – це єдина універсальна мова, яку розуміємо ми всі: від вправних фінансистів до тих, хто ще лише вчиться планувати свій родинний бюджет».

Джерело


А взагалі-то на музику можна перетворити найнесподіваніші речі…

Теги: маркетинг і комунікаціїмузикатворчістьтехнологіїфінанси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.