• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Фагот став музичним директором нового «Радіо Сільпо»

24 Грудня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Фагот став музичним директором нового «Радіо Сільпо»
Share on FacebookShare on Twitter

В мережі супермаркетів запустили власне in-store радіо і відтепер щодня його слухає більш ніж мільйон людей по всій країні. Музичним директором радіо «Сільпо» став вокаліст гурту ТНМК Олег Михайлюта, відомий як Фагот.

«Ми віддали значну частину ефіру пісням молодих українських виконавців, які часто потрапляють у довгу шухляду на звичних FM-радіостанціях. А вже скоро музиканти-початківці зможуть надсилати нам свої треки, щоб їх почули у 60 містах України. Такій кількості слухачів може позаздрити будь-яка радіостанція країни, — говорить Фагот. — Команда радіо робить усе, щоб люди в супермаркетах знімали навушники та знайомилися з новими цікавими музикантами, а не чули заслухані до дір пісні, яких вдосталь на FM-хвилях».

Фагот став музичним директором нового «Радіо Сільпо»
Фагот, перший музичний директор «Радіо Сільпо»

Вже зараз у всіх супермаркетах мережі можна почути реп від Freel і ZERNO, народні мотиви MOLFAR та енергійний біт Morphom. У радіо «імпортували» і зарубіжну музику — від французького репу Sexion D’assaut до італійців Maneskin, від класики Depeche Mode до хуліганської Біллі Айліш.

У «Сільпо» кажуть, що сьогодні варто перевертати уявлення про радіо, оскільки 10 років тому воно вийшло за рамки FM-приймачів і стало звичним в інтернеті. Мережа планує зробити радіо кросплатформенним: в офлайні та в онлайні, у супермаркетах і в мультиресторанах Resto.

«Щоб викликати яскраві емоції у гостей, ми залучили всі органи чуттів: смак через добірні продукти, очі через дизайн нових супермаркетів і слух через радіо з якісною музикою. Вже під час тестового періоду ми отримали сотні теплих відгуків гостей у соцмережах. Гостям подобається чути пісні улюблених виконавців або „шазамити“ нові яскраві треки, — зазначає Катерина Огуряєва, маркетинг-директорка „Сільпо“. — Вже скоро в ефірі можна буде почути музику нашого власного виробництва. Серед касирів, курʼєрів, та інших співробітників „Сільпо“ є музиканти, яких має почути країна».

Наразі радіо готується до виходу в онлайн, водночас завершується створення власної студії. Команда радіо зазначає, що зараз для неї надзвичайно важливий зворотній звʼязок і найкращою оцінкою роботи радіо будуть відгуки гостей у соцмережах.


Читайте також:

KFC презентує новий маркетинговий підхід завдяки річному партнерству з Джеком Харлоу

Теги: креативкреативні індустріїмедіаритейлшоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.