• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Facebook запускає рекламну кампанію для захисту персоналізованої реклами

1 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Facebook запускає рекламну кампанію для захисту персоналізованої реклами
Share on FacebookShare on Twitter

Facebook продовжує публічно захищати персоналізовану рекламу, запустивши нову рекламну кампанію під назвою «Хороші ідеї заслуговують, щоб їх знайшли».

Декларація…

Сам Facebook заявляє, що кампанія призначена для того, щоб «допомогти людям зрозуміти, як персоналізована реклама, яку вони бачать, допомагає їм відкривати нове, що їм подобається, та підтримувати бізнес у їхній спільноті». Рекламний ролик з’явиться на телебаченні, радіо та цифрових платформах з четверга, 4 березня.

Керівники Facebook заявили, що ця ініціатива призначена для підтримки малого бізнесу, який зазнає труднощів під час пандемії.

…І реальні мотиви

Але у Facebook є й інший мотив. Відомо, що Apple вносить зміни в iPhone. Ці зміни, як очікується, значно ускладнять для рекламодавців можливість таргетингу реклами на мобільних телефонах та відстеження її ефективності. Очікується, що ця зміна помітно зашкодить бізнесу Facebook уже цього кварталу, про що компанія попереджає в нещодавно оприлюдненому звіті про прибутки.

Керівники Facebook уже кілька місяців жорстко критикують майбутні зміни Apple. Наприкінці минулого року Facebook навіть запустив друковану рекламу, стверджуючи, що ці зміни завдадуть чималої шкоди малому бізнесу, і пропонуючи виробникам онлайн-контенту звернутися до підписки, щоб замінити втрачений дохід від реклами, змусивши користувачів платити за те, що колись було безкоштовно.

У відповідь до змін Apple, які набудуть чинності найближчими днями, Facebook почне показувати спеціальні підказки. Їхня мета — заохотити користувачів ділитися своєю інформацією. Компанія розпочала тестування підказок минулого місяця. В підказках повідомляється, що Facebook використовує інформацію від користувачів для того, щоб «забезпечити кращий досвід роботи з рекламою».

Нову рекламну кампанію розробили частково і для того, щоб спонукати користувачів відповісти «так» цьому запиту Facebook.

«Мета нашої рекламної кампанії полягає в тому, щоб допомогти людям зрозуміти роль, яку персоналізована реклама відіграє для малого бізнесу, як вона підвищує їхню здатність рости та процвітати», — наголосив керівник відділу маркетингу компанії Facebook Ендрю Стірк в інтерв’ю телекомпанії CNBC.

Що пропонує нова кампанія

Кампанія триватиме 12 тижнів на платформах Facebook та поза ними. Вона включає телевізійні ролики, розроблені агентством Droga5, режисером Девідом Вільсоном і озвученими Грейс Джонс. Вони представляють загальну картину бізнесу, яка ілюструється фразою: «І все ж на кожну велику ідею, яку спіткав шалений успіх, існує багато інших, які ніколи не отримали визнання».

Завершуються телевізійні ролики прямим меседжем: «Хороші ідеї заслуговують, щоб їх знайшли. Персоналізовані оголошення допомагають вам їх знайти».

«Ми хочемо переконатись, що суб’єкти малого бізнесу обізнані з інструментами, які ми надаємо, і зробити цей досвід якомога позитивнішим, — пояснює Стірк. — Також ми прагнемо підвищити обізнаність споживачів про роль, яку персоналізована реклама відіграє для малого бізнесу та пошуку ідей».

Компанія заявила, що надає більше інформації про те, як персоналізована реклама працює на інформаційних панелях у Facebook та Instagram, і що реклама буде вести до цих центрів. У Facebook бізнес зможе розміщувати повідомлення з хештегом #DeserveToBeFound, а в Instagram з’явиться стікер з подібним текстом.

Facebook також заявляє, що намагається полегшити малому бізнесу перші кроки у маркетингу. Компанія відмовляється від оплати за рекламу для підприємств, які використовують інтернет-платформу для покупок у Facebook щонайменше до червня цього року.

Джерело


Читайте також: Статистика Facebook для маркетологів — параметри, на які варто звернути увагу в 2021 році.

Теги: Facebookантикризовий PRантикризовий менеджменткреативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.