• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Експансія на закордонні ринки. Як бренди використовують 360 медіастратегії для масштабування

17 Березня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Експансія на закордонні ринки. Як бренди використовують 360 медіастратегії для масштабування
Share on FacebookShare on Twitter

У світі, де бізнес виходить за межі однієї країни, адаптація до нових ринків стає ключовим викликом для брендів. Кожна країна має свої особливості – від поведінки споживачів до унікальних рекламних механік. Спираючись на наш практичний досвід роботи з ринками колишнього СНД, розбираємося, як бренди адаптуються до змін, які медіастратегії працюють найкраще та які виклики доводиться долати під час міжнародної експансії.

Головні принципи виходу на міжнародні ринки

  1. Детальне дослідження ринку – перш ніж запускати рекламну кампанію, важливо провести глибокий аналіз ринку: визначити конкурентне середовище, медіаландшафт, поведінку споживачів та культурні особливості.
  2. Локалізація контенту – адаптація маркетингових матеріалів з урахуванням мови, культурних норм та менталітету цільової аудиторії.
  3. Робота з місцевими партнерами – колаборація з локальними агентствами та експертами допомагає уникнути критичних помилок та підвищити ефективність кампаній.

Які медіаканали працюють найкраще?

Ефективність каналів залежить від специфіки ринку. Наприклад:

  • Телебачення залишається домінантним каналом у таких країнах, як Казахстан, Вірменія та Грузія, де цифрова реклама поки що поступається традиційним форматам.
    • Соціальні мережі – у Вірменії пошук компаній відбувається переважно через Facebook та Instagram, тому для локального успіху необхідно активно розвивати соцмережі.
    • Діджитал-реклама – у розвинених ринках акцент роблять на

перформанс-маркетинг та таргетовану рекламу, яка дає можливість швидко тестувати гіпотези та коригувати стратегію.

Основні виклики та помилки при виході на новий ринок

  1. Ігнорування локальних особливостей – не врахування мовних, культурних та поведінкових факторів може призвести до провалу кампанії.
  2. Помилковий вибір каналів комунікації – наприклад, орієнтація лише на Google-рекламу може бути невдалою у країнах, де цей канал не домінує, або де Google блокує рекламні кампанії через непідтримку місцевих мов.
  3. Юридичні та регуляторні вимоги – сертифікація товарів є обов’язковою практикою в більшості країн. Однак, на власному досвіді роботи з Азербайджаном, було виявлено специфічні вимоги до реклами на телебаченні. У цьому випадку важливо, щоб у рекламних роликах було обов’язково вказано сертифікат для кожного продукту, який з’являється у кадрі.

Тому дуже важливо для кожної країни, де планується розміщення реклами, ретельно перевіряти та вивчати місцеві законодавчі норми. Це дозволяє

забезпечити відповідність вимогам і уникнути юридичних ускладнень. Також у разі міжнародної співпраці або укладання угод з підрядниками, необхідно перевірити, щоб вони не були резидентами росії та білорусі.

Як змінюється структура бюджету?

Залежно від ринку частка витрат на телебачення може бути значно вищою, ніж у цифрових каналах. Також слід враховувати витрати на сертифікацію товарів, юридичний супровід та локалізацію контенту. Загалом, бюджет формується за принципом: що спрацювало – масштабується, що не спрацювало – оптимізується.

Культурна адаптація та менталітет

Важливо враховувати соціальні норми та традиції. Наприклад, у країнах Сходу чоловіки рідко виконують домашні справи, тому слогани та рекламні матеріали, що орієнтовані на рівноправний розподіл обов’язків, можуть не спрацювати.

Три ключові поради для виходу на міжнародний ринок

  1. Проводити глибоке дослідження ринку та культурних особливостей.
  2. Співпрацювати з місцевими експертами та агентствами.
  3. Адаптувати стратегії під кожен ринок, не копіюючи український досвід.

Успішна експансія на міжнародні ринки – це не просто копіювання вже перевірених стратегій, а гнучкий підхід, що враховує локальні особливості. Бренди, які інвестують у дослідження, адаптацію контенту та тісну співпрацю з локальними партнерами, мають значно більше шансів на успіх у нових регіонах.

Автори: Наталія Старомужева (Client Service Director) та Андрій Кроленко (керуючий партнер), агенція Forward Media

Теги: медіастратегії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.