Всеукраїнська рекламна коаліція наприкінці року формує Національний рейтинг ефективності на основі результатів премії Effie Awards Ukraine. Рейтинг створюється відповідно до міжнародних стандартів ефективності, встановлених Effie Index.
Рейтинги ефективності базуються на результатах проєктів, що стали фіналістами або переможцями премії. За кожен результат нараховуються бали, які впливають на підсумкову позицію у відповідному рейтингу. Система нарахування балів виглядає так:
- для основних агентств, брендів та рекламодавців*: Shortlist – 2 бали, Bronze – 6, Silver – 12, Gold – 24, Grand Prix – 48;
- для агентств-партнерів: Shortlist – 1 бал, Bronze – 3, Silver – 6, Gold – 12, Grand Prix – 24.
* важливо зазначити, що для брендів та рекламодавців, вказаних в кредитсах у якості компаній-партнерів, бали не нараховуються.
Таким чином, за результатами Effie Awards Ukraine формуються окремі національні рейтинги ефективності комунікаційних агентств, медійних агентств, рекламно-комунікаційних груп, рекламодавців та брендів.
Рейтинги ефективності комунікаційних та медіаагентств формуються за єдиною методикою. Водночас рейтинг рекламно-комунікаційних груп базується на сукупних показниках усіх агентств, що входять до складу кожної окремої групи. Але важливо зазначити, що у випадку, коли кілька агенцій однієї рекламно-комунікаційної групи (холдингу) зазначені в агенціях-партнерах заявки переможця/фіналіста, то ця рекламно-комунікаційна група отримає лише один набір балів до рейтингу ефективності рекламно-комунікаційних груп.
Окрім агентств, у рейтингах враховуються й досягнення рекламодавців та брендів. Якщо бренд або рекламодавець отримує нагороду чи проходить до фіналу на Effie Awards Ukraine, йому також нараховуються відповідні бали, які враховуються під час формування загального рейтингу.
Окрему увагу варто звернути на рейтинг маркетингових команд Best Marketing Teams, у якому враховується низка факторів, зокрема і результати Effie Awards Ukraine. З повною методологією розрахунку рейтингів можна ознайомитися за посиланням.
Зрештою, усі результати української премії включаються в міжнародний рейтинг Effie Index – глобальне дослідження, яке щороку публікує Effie Worldwide. Цей індекс відзначає найефективніші маркетингові рішення у світі та базується на результатах регіональних, національних і глобальних конкурсів Effie Awards, включно з українськими.
Цьогоріч переможців Національного рейтингу ефективності буде оголошено 28 листопада під час Церемонії нагородження Effie Awards Ukraine 2025. Тож якщо ви прагнете заявити про свої досягнення на всю країну, або навіть на весь світ, варто вже зараз готувати заявку до участі в премії. Прийом конкурсних робіт триває. Наступний дедлайн – 31 серпня.