eBay простягає руку допомоги маленьким підприємствам цього Різдва: п’ять переможців отримають вітрини магазинів поза домом, які заохочують споживачів витрачати великі кошти на малий бізнес у святковий період.
Інтернет-аукціонний дім мотивується бажанням відзначити 300 000 малих підприємств, які служать джерелом його діяльності, завдяки співпраці з McCann London та спеціалістами з вітрин CLM Agency for «Small Business Shopfronts».
Піднімаючи місцеві підприємства на національну арену, кампанія вирівнює ігрове поле з визнаними брендами, а eBay збільшує величезні рекламні бюджети, необхідні для покриття витрат для п’яти лауреатів премії малого бізнесу у Великобританії.
Ботанічний бренд Botanico, постачальник товарів для дому Brown & Ginger і африканський постачальника ювелірних виробів Bosede Accessories стали першою трійкою переможців. До них приєдналися бренд секонд-хенду Go Thrift і благодійний хоспіс Святого Рокко, кожен з яких матиме змогу розмістити рекламу на широкоформатних екранах в Лондоні, Бірмінгемі та Манчестері.
Виразні QR-коди дозволять перехожим купувати на місці, втілюючи уявлення про те, що найкращі різдвяні подарунки не випускаються масово.
Єва Вільямс, директор з маркетингу eBay у Великобританії, прокоментувала: «З огляду на постійну невизначеність щодо пропозиції, те, що eBay може запропонувати покупцям, є нашою секретною зброєю — різноманітність більш ніж 300 000 спритних продавців малого бізнесу у Великобританії, які можуть дати їм більше вибору — чи шукають вони щось нове, відремонтоване, бажане чи того, те, що важко знайти в цей святковий сезон».
Метт Сірл, креативний директор McCann London, додав: «Ми всі були там: нескінченний різдвяний список і лише один вільний день, щоб все зібрати. Зазвичай ми переходимо в Інтернет і робимо покупки одним махом з веб-сайту великого бренду. Але куди йде прибуток? Для eBay це питання, яке має велике значення, і яке сяє в центрі вітрин малого бізнесу eBay: старанно розроблена інтерактивна виїзна кампанія, яка просить людей Make it a Small Business Christmas цього року».
Альтруїстична сторона eBay раніше була продемонстрована в зобов’язанні 2020 року захистити 20 000 малих підприємств, які були змушені закритися під час пандемії.
Читайте також:
Пісні для святкового плейлиста