Easyjet и Eurocar представили летающий автомобиль

Известный лоукостер Easyjet и не менее известная компания проката автомобилей Eurocar решили отметить 15-летие плодотворного сотрудничества новой серией комедийных роликов.

Что будет если автомобили смогут летать? Обе компании вместе с агентством VCCP попытались в комедийной форме обыграть эту ситуацию, перенеся реалии авиакомпаний в повседневную жизнь драйверов.

Ролики сделаны в форме новостных репортажей. На первом мы видим предполетную подготовку летающего автомобиля.

На втором – обучение автолюбителя летному делу, которое проводит опытная женщина-пилот.

На третьем – работу автоавиадиспетчера, который контролирует посадку автомобиля на строго предназначенное место внутри туристического объекта.

Однако…. “если бы да кабы”. Конечно, автомобиль в таком виде не полетит. Но вам это и не нужно. Благодаря альянсу Easyjet и Eurocar вы долетите и доедете куда угодно намного быстрее и удобнее, как если бы ехали за рулем своего автомобиля.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...