• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Дивовижна історія логотипу The Beatles

14 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Дивовижна історія логотипу The Beatles
Share on FacebookShare on Twitter

Якщо ви не жили в печері протягом останніх 60 років, ви, напевно, знаєте, хто такі The Beatles. Ви напевно чули пісні з альбомів Sgt Pepper чи Abbey Road, і бачили їхній логотип хоча б раз у якийсь момент свого життя. Але що б ви сказали, якби дізналися, що логотип The Beatles насправді не є логотипом The Beatles?

Вірусний ланцюжок у Твіттері показав, що відомий нам дизайн із його культовою виділеною літерою «Т» (drop-T) насправді ніколи не був представлений на жодному з альбомів гурту. Щобільше, до офіційного ліцензування у 90-х роках, цей логотип майже не з’являвся взагалі — за винятком одного дуже конкретного місця.

Виявилося, що логотип «drop-T» походить від ударної установки, яку використовував Рінго Старр. У твіттері сценарист і прозаїк Едді Робсон розповідає, що у квітні 1963 року Рінго знадобився новий набір ударних, тому він і Брайан Епштейн поїхали в  крамницю Драм-Сіті на Шефтсбері-авеню, щоб придбати їх. Як ексклюзивний постачальник барабанів Ludwig, магазин хотів, щоб логотип Ludwig був помітним. Епштейн погодився — за тих умов що на комплекті також буде написано The Beatles. Власник магазину Айвор Арбітер намалював логотип drop-T на місці: більші B і T мали підкреслювати слово «Beat».

The Beatles

Справді, ця ударна установка — єдине місце, де довгий час з’являвся логотип. Ви не побачите його на жодній обкладинці студійних альбомів гурту — багато з яких навіть не містять назви гурту. Лише в 1982 році, через 12 років після розпаду гурту, логотип «drop-T» з’явився як на альбомі «The Best», так і на супровідному синглі.

The Beatles

Але згідно з  виданням The Beatles Bible, через десять років, у 1994 році, логотип нарешті став торговою маркою Apple Records — і саме тоді він почав з’являтися скрізь, від перевидання альбомів до товарів мерчу. За словами Робсона, це «сигналізує про зміну ставлення Apple до управління спадщиною групи».

The Beatles

Багато користувачів Twitter поділилися своїм здивуванням з приводу відкриття, що такий знаковий логотип лише заднім числом став синонімом гурту. «Мені було цікаво, хто зробив цей логотип, і відповідь була навіть цікавішою, ніж я очікував. Дуже подобається ця тема», — коментує один користувач, а інший додає: «Цікаво було прочитати, я здивований логотипом drop T не був торговою маркою до 90-х років!».

Від до смішного поганої обкладинки альбому Лани Дель Рей до обкладинки Дрейка ми бачили багато прикладів, які підтверджують думку, що сучасним художникам варто було б час від часу гортати книги The Beatles, в пошуках якісного дизайну. Шукаєте натхнення? Переглядайте найкращі логотипи всіх часів.

Автори: Амелія Демсі, Деніел Пайпер

Джерело


Читайте також:

Відповідь на реальність від ілюстратора По-Ана Пана

Теги: графічний дизайнкреативні індустріїшоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.