Нещодавно паризька агенція Steve запустила доволі іронічну кампанію для французького постачальника «зеленої» енергії ekWateur. Ця агенція хотіла кумедно донести до публіки дуже серйозне послання щодо захисту планети і заохотити людей обирати відновлювані джерела електроенергії. Тож цілком природно, що в центрі кампанії для ekWateur опинилися динозаври.
Надувні динозаври, якщо точніше.
В новому відео ми бачимо, що ж насправді відбувається у офісі, де динозаври енергопостачання буцімто «завзято й невтомно працюють заради порятунку нашої планети».
Схоже, якщо необхідні разючі зміни, на динозаврів надії мало…
Тому компанія ekWateur, яка є п’ятим найбільшим енергопостачальником Франції, і вирішила струснути вкорінені звички енергоспоживачів.
Зміна клімату триває, і час діяти спливає стрімко. Проте у Франції «зелена» енергія становить лише 19,1% від усієї енергії, спожитої в 2020 році, як показали підрахунки Ministère de la Transition écologique. І хоча 70% французів не проти послуговуватися «зеленою» електроенергією, реально лише 10,9% споживачів звертаються до екологічних енергопостачальників.
Тому, щоб відкрити людям очі на цей парадокс і переконати їх відмовитися від застарілої моделі енергоспоживання, креативна команда Steve і показала таку собі The Dino Worldwide Company. Повсякденна діяльність цих сміховинних та недоладних надувних тиранозаврів демонструє, які ж вони зайняті, заробляючи грошенята, замість того, щоб змінювати систему заради майбутнього планети.
Динозаври ekWateur є ідеєю водночас і зухвалою, і серйозною. І, як сподівається компанія, ця ідея зробить ekWateur очевидним рішенням для тих, хто готовий зробити свій спосіб життя екологічнішим швидко та просто.
Саме відео було зняте продакшн-компанією Excuse My French та канадським режисером Франсуа Яросом.
Читайте також:
Greenpeace уявляє ідилічне майбутнє (але й там знайдуться невдоволені).