• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Диктор у київському метро вперше закашлявся: перформанс до Дня боротьби з раком легені

3 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Диктор у київському метро вперше закашлявся: перформанс до Дня боротьби з раком легені
Share on FacebookShare on Twitter

У київському метро диктор раптово закашлявся наприкінці оголошення до пасажирів. Подія виявилась соціальним перформансом до Всесвітнього дня боротьби з раком легені, який відзначають 1 серпня. Організатори акції вирішили у такий спосіб привернути увагу до захворювання, яке щороку діагностують у близько 13000 українців.

Проєкт «Диктор, що закашлявся» за підтримки Київського метрополітену став продовженням Року обізнаності про рак легені від «Рош Україна». Вперше в Україні оголошення у метро використали для соціального перформансу.

«Рак легені — один із найрозповсюдженіших видів у світі та в Україні, але в інформаційному просторі на цю проблему не звертають уваги. Тому ми вирішили голосно заявити про неї серед звичного шуму прибуття поїздів, розмов пасажирів і оголошень у метро, — говорить Максим Проскуров, організатор проєкту, директор департаменту розвитку системи охорони здоров‘я «Рош Україна». — Про рак легені неможливо мовчати, адже він щороку забирає життя понад 9000 українців. Люди часто ігнорують симптоми, і близько 70% пацієнтів потрапляють до лікаря вже на пізніх стадіях».

На станціях лунали стандартні оголошення на кшталт «Шановні пасажири! В касовій залі працюють автомати для оплати проїзду банківською карткою». Наприкінці повідомлення диктор закашлювався та закликав слідкувати за своїм здоров’ям, звертати увагу на симптоми й регулярно відвідувати лікаря.

«Про рак легені треба говорити, щоб якомога більше людей знали його симптоми та розуміли важливість ранньої діагностики. Для нас було важливо підтримати цей перформанс, тим більше київським метро щодня користуються близько мільйона пасажирів», — відзначає начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Для перформансу організатори обрали багатолюдні станції київського метро: «Вокзальну», «Лівобережну» і «Театральну».

«Я просто їхала на роботу і раптом почула цей кашель. Бачила, як навколо мене десятки людей насторожились і підняли голови, — каже пасажирка Наталія. — Тепер, якщо у мене з’явиться кашель, я буду більш пильною, не списуватиму все на звичайну застуду і зателефоную сімейному лікарю».

Кашель, що не проходить або посилюється, є одним із найпоширеніших симптомів раку легені . Він може бути ознакою інших захворювань, проте за наявності цього симптому варто негайно звернутися до лікаря.

«Кашель можна легко переплутати з ознакою інших хвороб і не надати йому суттєвого значення. Деякі онкопацієнти місяцями не звертали уваги навіть на легке покашлювання, адже були впевнені, що це бронхіт, застуда чи наслідок паління», — відзначає Богдан Борисюк, завідувач відділення пухлин легень та середостіння Національного інституту раку.

Рік обізнаності про рак легені — це інформаційний проєкт, що має за мету підвищити рівень знань українців про це захворювання, його перші ознаки, групи ризику, діагностику, профілактику і лікування. Дізнатися більше про рак легені можна на сайті: stoplungcancer.org.ua


Читайте також:

Леся Українка у форматі GIF-анімації

Вихідні, що минають за секунду

Теги: здоров'яреклама на транспортесоціальна рекламатранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 –  Effie Workshop
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.