23 листопада відбулася прем’єра нового YouTube-шоу «Двоє в каное, не враховуючи бюджету». Ідея проєкту та його реалізація належить команді рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), а ведучим став Дмитро Катрич, Business Development Director холдингу.
«Двоє в каное, не враховуючи бюджету» — це відвертий діалог з легендарними українськими фахівцями з маркетингу та управлінцями, які розповідають про чинники, що впливають на їхні рішення, діляться новинами, обговорюють тренди та відкривають несподівані факти про себе. Автори проєкту разом із глядачами рушають на пошуки правди про партнерство на рекламно-комунікаційному ринку України та світу, бо впевнені: партнерство — це передумова для виникнення емерджентності, що посилює співпрацю та надає нові бізнес-ефективні можливості. Саме про хімію такої співпраці говорять фахівці з маркетингу та реклами, а також СЕО та топ-менеджери провідних українських та міжнародних компаній у новому Youtube-шоу від NCG.
Гостем першого випуску став Валентин Гриценко, Chief Marketing Officer компанії Ajax Systems. Разом із Дмитром Катричем вони поговорили про важливість довіри й про те, що під цим словом розуміють клієнти; чого ніколи не пробачають замовники, а також про перспективи розвитку ринку безпеки й про плани Ajax щодо виходу на ринок США та співпраці з Мессі.
«Ми знаємо, що управління інвестиціями в комунікаціях — це рівна відповідальність за результат. Наші гості — справжні супергерої маркетингу, бізнес-гуру, завойовники десятків та сотень ринків, — коментує Дмитро Катрич, ведучий шоу і Business Development Director в NCG. — І мені особливо приємно, що героєм першого випуску став наш добрий друг і партнер Валентин Гриценко з Ajax Systems. Ми цінуємо співпрацю й раді розповісти в нашому проєкті про її складові».
Шоу «Двоє в каное, не враховуючи бюджету» виходитиме раз на місяць і публікуватиметься на YouTube-каналі NCG.
Читайте також:
Як аналіз репутації може запобігти інформаційній хвилі негативу до брендів