Легендарна американська автомобільна компанія Chevrolet представила атмосферу свята, присвячену любові, спокуті та відновленню.
Заснований на реальних подіях, «Holiday Ride» починається декількома пригніченими гітарними акордами, коли ми бачимо, як старший чоловік намагається відчути різдвяний дух, повісивши вінок на двері свого гаража. Всередині лежить Chevy Impala 1966 року випуску, і, оскільки головний герой сидить на передньому сидінні, його наповнюють спогади про свою покійну дружину.
Його дочка, помітивши, що тато задумався, звертається до місцевого механіка, щоб перевірити, чи зможуть вони відновити класичний автомобіль. Вони таємно беруться за роботу над проєктом. Коли батько знову йде замінити вінок, він відкриває двері сараю, щоб знайти чудово відреставрований автомобіль з фотографією його дружини, що висить на дзеркалі заднього виду.
Він, здається, шокований, дивлячись на фотографію своєї покійної дружини. Тоді на його обличчях спалахує величезна посмішка. Після того, як він запустив її, він забирає дочку й емоційно дякує їй за добрий жест. «Це те, чого б мама хотіла, ти це знаєш», — каже вона йому. Він відповідає: «Це найкращий різдвяний подарунок, який я міг мати».
Чотирихвилинний фільм був розроблений креативним агентством Commonwealth//McCann і над ним працювали три лауреати премії Оскар: Том Хупер, відомий режисер, чия робота включає «Промову короля» та «Дівчину з Данії»; композитор Рейчел Портман OBE; і оператор Клаудіо Міранда.
Автомобільна компанія випустила рекламу в Інтернеті, але вони залишили довшу 4-хвилинну рекламу для YouTube. Реклама під назвою «Holiday Ride» — це підбадьорливе повідомлення для багатьох, хто зіткнувся з COVID-19 і втратив людей за останній рік.
«Holiday Ride» дебютував 13 грудня і вже набрав понад 3,2 мільйона переглядів на YouTube.
Читайте також:
Мережа Ace Hardware зіграла «Щедрик» на гайкових ключах та ремонтному приладді
Різдвяний ролик з історії семирічного хлопчика: ідея, відкинута John Lewis, але підхоплена Twitter