Думай як собака!

Агентство Scholz & Friends Kyiv випустило до ефіру дві версії промо-роликів головної рекламної події країни – Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

30-секундна версія пішла у телеефір, 50-секундна відправилась до Інтернету. Задачі обох  – не тільки і не на стільки просувати сам фестиваль, скільки привернути увагу молоді, що обирає професію рекламіста. Саме так продюсерська команда фестивалю сформулювала бриф – нехай відчують, як тут круто!

Тому ми відклали самоіронію (ну, майже відклали) і взялись розробити ідею, яка покаже –  є для людей з амбіціями щось цікавіше, ніж малювати іконки в IT-компаніях. Кожен день – кілька нових завдань. З кожним завданням –  новий спосіб мислення. Коротше кажучи, реінкарнація за реінкарнацією. І повна, беззастережна самовіддача …

І побігли на чотирьох лапах по коридорах AGAMA два десятки претендуючих на головні ролі мімів, лякаючи співробітників відчайдушним гавкотом.

Дякую за терпіння, любі співробітники!

А також любі колеги, довгий список яких нижче.

Всеукраїнська рекламна коаліція

Максим Лазебник – керівник Оргкомітету Київського Міжнародного Фестивалю Реклами

Агентство: вся команда Scholz & Friends Kyiv

 Студія: TOY Pictures

Анна Варро – Executive Producer

Тетяна Чайковська — Producer

Макс Ксенда — режиссер

Діма Баженов — DoP

Post Production: Camaradas

 Music:

ТV-версія – De Wolfe Music

Internet-версія – композиція Turn Me On

Проект SUOK

Музика та слова – Мар’яна Головко

Sound design: NewMix

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...