Думай як собака!

Агентство Scholz & Friends Kyiv випустило до ефіру дві версії промо-роликів головної рекламної події країни – Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

30-секундна версія пішла у телеефір, 50-секундна відправилась до Інтернету. Задачі обох  – не тільки і не на стільки просувати сам фестиваль, скільки привернути увагу молоді, що обирає професію рекламіста. Саме так продюсерська команда фестивалю сформулювала бриф – нехай відчують, як тут круто!

Тому ми відклали самоіронію (ну, майже відклали) і взялись розробити ідею, яка покаже –  є для людей з амбіціями щось цікавіше, ніж малювати іконки в IT-компаніях. Кожен день – кілька нових завдань. З кожним завданням –  новий спосіб мислення. Коротше кажучи, реінкарнація за реінкарнацією. І повна, беззастережна самовіддача …

І побігли на чотирьох лапах по коридорах AGAMA два десятки претендуючих на головні ролі мімів, лякаючи співробітників відчайдушним гавкотом.

Дякую за терпіння, любі співробітники!

А також любі колеги, довгий список яких нижче.

Всеукраїнська рекламна коаліція

Максим Лазебник – керівник Оргкомітету Київського Міжнародного Фестивалю Реклами

Агентство: вся команда Scholz & Friends Kyiv

 Студія: TOY Pictures

Анна Варро – Executive Producer

Тетяна Чайковська — Producer

Макс Ксенда — режиссер

Діма Баженов — DoP

Post Production: Camaradas

 Music:

ТV-версія – De Wolfe Music

Internet-версія – композиція Turn Me On

Проект SUOK

Музика та слова – Мар’яна Головко

Sound design: NewMix

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Жайвір

Переодеть бренд и не потерять аудиторию: осознанность в ребрендинге и редизайне упаковки

Максим Лесняк, основатель и креативный директор Dozen Agency, об осознанном ребреднинге и редизайне упаковки в кризис, когда маркетинг-директора пытаются освежить ...

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMGНова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Останні кілька місяців внесли безпрецедентну невизначеність, складність і зміни в роздрібну торгівлю. У період «після коронавірусу» деякі ритейлери будуть процвітати, ...

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной аналитики Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит или уже вышел из карантина. И ...

Опрос Kwendi Media Audit: пандемия привела к снижению ожиданий от медиаинфляции в 2020 году

В рамках регулярной инициативы команда Kwendi Media Audit консолидировала прогнозы медиаинфляции от экспертов рынка. Данные опроса приведены в виде среднего ...

Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на ...

Алек Барр, head of experience and service design в CHE Proximity, розмірковує про те, як змінилась робота представників креативних індустрій через пандемію.

Робота 3.0: як завдяки кризі ми стаємо свідками народження нової робочої моделі

Алек Барр, head of experience and service design в австралійському офісі CHE Proximity, розмірковує про те, які кардинальні зміни принесла пандемія ...