• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

27 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
corona_colosseum2_1
Share on FacebookShare on Twitter

Наразі епіцентр пандемії коронавірусу змістився з Китаю до Італії. І саме досвід Італії зараз можна вважати передвісником тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Зокрема, в Італії рекламісти не могли не помітити значного росту медіаспоживання. Зараз, на четвертому тижні карантину, набагато більшу аудиторію мають телебачення, соцмережі, онлайн-ігри. Втім, на рекламному бюджеті таке зростання ніяк не відбилося, оскільки загалом економіка Італії зараз переживає спад.

У березні, протягом першого тижня карантину, телеперегляд, як загальний, так і в денний час, зріс в Італії на 31%, за даними Браяна Візера, президента з питань бізнес-розвідки медіакомпанії GroupM. Загалом зростання телеперегляду десь на 30% є спільною тенденцією для всіх країн, уражених пандемією коронавірусу. Наприклад, у лютому в Китаї телеперегляд у денний час також зріс на 30–40%, якщо порівняти з даними за аналогічний період минулого року.

Незважаючи на те, що італійці зараз присвячують медіа більше часу, витрати на рекламу поступово скорочуються, оскільки карантин вплинув на рух грошей у багатьох секторах індустрії. Очікується, що цього року рекламний бюджет в Італії скоротиться на 10–15%, але зробити точніший прогноз можна буде лише у травні. Слід взяти до уваги й те, що у жовтні 2019 року, до оголошення пандемії, аналітична компанія eMarketer прогнозувала зростання рекламного бюджету на 0,9% в Італії в 2020 році.

Стрімінг та публікації

Медіавласники, в свою чергу, відреагували на різкі зміни у повсякденному житті італійців промоакціями та запуском безкоштовних пробних версій своїх сервісів. Disney+ було запущено в Італії на три місяці раніше, ніж планувалося. Компанія Mediaset запропонувала два місяці безкоштовної підписки на свій стрімінговий сервіс і залучила відомих акторів та знаменитостей, щоб ті звернулися до публіки із закликом залишатися вдома та дотримуватися соціального дистанціювання.

Видавнича компанія Gruppo Mondadori запропонувала безкоштовну підписку на журнали, а видавництво Condé Nast надало безкоштовний доступ до свіжих випусків Vogue, Vanity Fair, GQ та Architectural Digest (ця пропозиція поширюється також на Іспанію, Францію та Росію).

corona_colosseum2_1

Онлайн-кампанії та смарт-продакшн

Маркетологи відреагували на суспільні зміни запуском онлайн-кампаній, зосередившись на таких актуальних темах як кулінарія, тренування в домашніх умовах та профілактика вірусу.

Наприклад, компанія Barilla, що спеціалізується на макаронних виробах, двічі на день транслює наживо кулінарні шоу в Інстаграмі. А Mini Italy публікує серію відео, де знаменитості розповідають про свої хобі — кулінарія, йога, музика тощо — і показують, як ними можна займатися, не виходячи з дому. Оттавіо Нава, гендиректор італійського та іспанського відділів агенції We Are Social, чиїми клієнтами є Barilla та Mini Italy, зазначив, що його агенція поки що розробляє для своїх клієнтів лише короткострокові та середньострокові стратегії.

Інші бренди апелюють до національної гордості та солідарності італійців, які протягом останніх кількох тижнів було продемонстровано у популярних відео, де громадяни вивішували на балкони прапори Італії та співали традиційних пісень усім кварталом в унісон.

Sicily has figured out this whole self-isolation thing.#COVID19 #CoronavirusPandemic pic.twitter.com/93whPVtQcR

— John Nichols (@NicholsUprising) March 13, 2020

Марта Ді Джироламо, гендиректорка агенції Grey Italy, розповіла, що вони користуються платформою Microsoft Teams, щоб підтримувати зв’язок зі співробітниками та своєю холдинговою компанією WPP. Агенція також ділиться зі своїми клієнтами даними про те, як наразі змінюються звички та стиль життя споживачів, і проводить віртуальні воркшопи, щоб визначити відповідну стратегію комунікації у короткостроковій перспективі.

Зйомки рекламних роликів, звісно, в умовах карантину заборонені. У перші дні пандемії італійські агенції ще могли звертатися до своїх міжнародних відділів, щоб попрацювати у локаціях, де на той момент не було запроваджено карантин. Але зараз вони мусять покладатися переважно на фотобанки.

Проте агенція We Are Social, наприклад, зараз тестує концепцію «смарт-продакшн», оскільки одному з її продюсерів вдається знімати високоякісне відео прямо у своїй домашній студії.

«Це — цікава ідея, і такий тренд, цілком імовірно, продовжуватиме існувати й після того, як криза мине. Ми так часто покладали всі свої надії на масштабні зйомки, хоча того ж результату можна було б досягти у зовсім інший спосіб», — прокоментував Оттавіо Нава.

Життя продовжуватиметься

«Деякі італійські маркетологи зараз притримали інвестиції в медіа, але планують витратити більше, ніж зазвичай, у другій половині року, коли, як вони сподіваються, найгірше буде вже позаду, — пояснив Джорджіо Бренна, гендиректор італійського відділу агенції FCB. — Людям потрібно буде все те, чого вони впродовж місяців не мали змоги робити вдома. Вони будуть витрачати більше, щоб знову відчути себе живими».

Щоправда фінансове становище багатьох італійців за часи кризи зміниться не на краще, адже дехто з них за цей час втратив роботу, а на економіку в цілому чекає рецесія. Але Бренна вважає, що період після пандемії коронавірусу буде дуже схожим на післявоєнний.

«Для людей буде не так вже й важливо, що у них менше грошей. Вони будуть радіти тому, що живі і можуть знову зустрітися зі своїми близькими та рідними, які теж це пережили. Ото й усе».

Джерело

Теги: аналітикамаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.