Креативна агенція dzvinko, б’юті-медіа 4Face та EVA.UA об’єднались, щоб реалізувати ініціативу «Доставка краси» на підтримку жінок, які служать у ЗСУ.
Суть ініціативи полягає у доставці б’юті-боксів із засобами для догляду та косметикою військовослужбовицям. Першими отримувачками таких наборів стали захисниці з бригади «Хартія». Для них було зібрано 50 боксів – символічних послань турботи, поваги й вдячності від EVA.UA та її партнерів.

Організатори ініціативи підкреслюють, що ці набори не про зовнішній вигляд як жіночий обов’язок, а про можливість приділити собі час та увагу навіть в дуже непростих умовах, коли випадає слушна мить.
«Ця ідея виникла в результаті спілкування з дівчатами, які служать у війську та боронять нашу країну. Часто здається, що озвучувати потребу в звичайних засобах догляду – не на часі, бо на тлі серйозних викликів це здається другорядним. Але такий запит є. Проєкт «Доставка краси» – про турботу. Щоб у моменти перепочинку жінки, які зараз боронять країну, могли повернути собі частинку себе», – ділиться Яна Алтухова, засновниця агенції dzvinko.
Команда 4Face, інноваційного медіа про красу, що вже встигло заявити про себе у б’юті-сфері, підтримала ініціативу, стала координатором її втілення й ініціювала перемовини з мережею EVA.
«Ми одразу відчули, що “Доставка краси” – це важливо. Пішли з цією ідеєю до EVA і отримали моментальну підтримку. Далі почалася кропітка робота: перемовини з партнерами, затвердження наповнення боксів, логістика. EVA долучилася з великою емпатією, і за це ми їм дуже вдячні. “Доставка краси” – це справжня щира колаборація, заснована на турботі. Адже військові – це люди, а не беземоційні роботи. На фронті бажання, потреби й інтереси не зникають, хоча пріоритети змінюються. Та кожного з нас в ресурсі тримають не лише раціональні речі, а й якісь дрібниці, цінність яких по-справжньому розумієш лише тоді, коли вони недоступні», – коментує Ірина Фаліна, представниця 4Face.



До перших наборів для жінок-військових увійшли засоби базового догляду, косметика та дрібнички, що формують просту щоденну рутину – як важливий елемент піклування про себе та нагадування про мирне життя, за яке йде боротьба.
«Ми системно підтримуємо жінок у війську. Реалізували проєкт із навчання та забезпечення 100 аеророзвідниць, зараз проводимо збір на амуніцію для бойових медикинь. Ці дівчата несуть службу і ризикують на рівні з чоловіками. Тому для нас було вкрай важливо, аби й «Доставка краси» не зводилась до шаблонів про «жінку як прикрасу» чи «натхнення» для чоловіків. Тут справжня краса — це не косметика, а сміливість, сила й самовідданість. Та якщо в дівчат є хвилина для себе — ми хочемо, аби вони мали все необхідне. Ми бачимо сенс і в маленьких жестах, якщо вони дають змогу триматися. Якщо ці символічні бокси стануть розрадою для своїх власниць, ми хочемо, щоб така можливість у них була. І ми щиро дякуємо партнерам, які допомогли наповнити ці бокси всім необхідним, так підтримка стала реальною та відчутною», – зазначив керівник напряму маркетингу EVA.UA Руслан Сазонов.