Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською Рекламною Коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2021 в управлінні маркетингом».
Дослідження проводилось у вересні-листопаді 2021 року серед маркетинг-директорів та представників маркетинг-відділів компаній, що входять до групи ТОП-100 рекламодавців, а також компаній з конкурсною активністю в Effie Awards Ukraine та Ukrainian Creative Awards.
За результатами дослідження у 2021 році продовжуються та посилюються тенденції, курс на які був взятий у 2020 році. Непередбачуваність Covid кризи та введення нових обмежень змусили бізнес стати ще більш гнучким, а планування стало ще більш короткостроковим. Також бізнеси мають більш тісно взаємодіяти зі своїм споживачем, щоб вчасно відслідковувати зміни в поведінці та настроях.
Крім того, соціальні вимоги до брендів стали вищими: брендам важче зберігати нейтралітет у соціально значущих питаннях, питаннях екології та політичних проблемах.
Серед основних викликів, що будуть стояти перед бізнесом у 2022 році, також називали:
- Посилення конкурентного середовища.
- Пошук шляхів зростання в нестабільних умовах.
- Побудова соціально відповідального бренду.
- Більш об’ємне розуміння споживацьких сегментів.
Іван Дубінський, CEO Factum Group: «За останні 8 років, які наша компанія проводить моніторинг маркетингового ринку в Україні, ми бачимо, як бізнес долає виклики, що майже щороку здійснюють колосальний вплив на перебіг процесів і проєктів. Водночас гнучкість та здатність до адаптації допомагають українському маркетингу успішно боротися за споживача та успішно конкурувати в ситуації постійних змін».
З повним звітом можна ознайомитись за посиланням: https://factum-ua. com/report. html
Читайте також:
Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року