Бобик взяв слід… бренд-активації для собак. Молодчина!
Нещодавно в Нью-Йорку компанія Petco відкрила магазин свого бренду Reddy, який спеціалізується на різноманітних товарах для собак: нашийники, повідки, попонки тощо. А щоб привернути увагу до його відкриття, креативники агенції Droga5 створили на тротуарі пахучу доріжку понад кілометр завдовжки, яка веде прямо до дверей цього нового магазину Petco. Складається ця доріжка з наліпок у формі відбитка собачої лапи, які пахнуть вкрай принадно для собачих носів.
Такі наліпки-дороговкази мали запах качки, куріпки та фазану, щоб пробудити в собаках їхні природні мисливські інстинкти. (Зазвичай у запаху нью-йоркських тротуарів приємного мало.)
Загалом цій активації вдалося привернути увагу 55 своїх чотирилапих споживачів, а також їхніх хазяїв. Було багато обнюхування і навіть трохи почухування (переважно з боку собак).
Переглянути відеокейс такої бренд-активації для собак можна ось тут в інстаграмі.
Креативний директор Droga5 Том МакКвін пояснює: «У повсякденному житті нашим собакам не часто випадає можливість задіяти на повну свою неймовірну чутливість до запахів. Під час прогулянок ми підганяємо їх, щоб ті пробіглися та розім’яли лапи. Але пес орієнтується у світі за допомогою свого носа, подібно до того, як люди покладаються на свій зір. Тож хіба є кращий спосіб повідомити місцевим песикам та їхнім «батькам» про відкриття магазину, аніж звернення безпосередньо до їхніх органів чуття?»
Ця креативна робота є продовженням нещодавніх кампаній від Droga5, які привертають увагу до різноманітних ветеринарних аспектів бренду Petco. В таких відео в ролі чотирилапих улюбленців виступають люди. Як, наприклад, в ось цьому, який нагадує, що повернення людей до роботи в офісі є стресом для тварини, яка за час локдауну вже звикла до постійної присутності хазяїв десь поблизу.
Читайте також:
Музика для котів, синтезована мишатина та снаряди з котячої м’яти: інновації для чотирилапих.