Доминиканский бренд йогуртов Yoki учит детей любить

Агентство MullenLowe Interamerica запускает поучительную кампанию йогурта Yoki.  Целью рекламы является научить детей тому, что насилие – это не путь к достижению их целей.

Главный герой кампании – пиньята, которая пропагандирует добро и жизненные  ценности. Пиньята – это традиционнная латиноамериканская игрушка довольно крупных размеров, изготовленная из папье-маше или лёгкой обёрточной бумаги с орнаментом и украшениями. Своей формой пиньята воспроизводит фигуры животных (чаще всего лошадей) или геометрические фигуры, которые наполняются различными угощениями или сюрпризами для детей. Основным отличием  пиньяты Yoki от традиционной является способ ее открытия. Вместо того, чтобы ее разбивать или разрезать, ее нужно просто обнять. Тогда пиньята открывается и угощает детей конфетами.

Пиньята сделана из картона и имеет внутренний механизм, благодаря которому она и срабатывает на объятия. Пиньяту можно многократно использовать, количество объятий неограниченно.

Пиньяты  будут выставлены в торговых центрах Санто-Доминго, Доминиканская Республика в течение марта 2019 года.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...