Дом Moet & Chandon напомнил, что в жизни есть моменты для шампанского

Культовый дом шампанского Moët & Chandon с помощью агентства Ogilvy Paris напомнил нам всем о моментах победы, триумфа, праздника и настоящей радости

Кмпания «Must Be» – приурочена 275-летнему юбилею культового бренда и поссвящена его главному наследию  традиции  искусства празднования  первооткрывателем и зачинателем которой стал Moët & Chandon.

Ролик показывает нам философию бренда: оглядывась на прожитую жизнь, мы не помним дней, мы помним моменты, моменты наших побед, удач, счастья. Те самые моменты, которые стоит отмпечать бокалом шампанского. А для самых запоминающихся моментов жизнии шампанское должнго быть лучшим – таким как Moët & Chandon.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Веб-додаток Voice Doodler автоматично доповнює усну оповідь ілюстраціями

Агенція Ogilvy та бренд дитячого харчування Illuma запустили веб-додаток «Voice Doodler», який автоматично ілюструє розказані вголос історії.

Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

В Японії на кожні 23 особи припадає один автомат із продажу всякої всячини. Але картонний автомат для продажу напоїв компанія Hacomo встановила першою.

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...