Нова пошта Глобал запустила комунікаційну кампанію, щоб показати, що замовляти та відправляти за кордон так само легко та просто, як і Україною. Основою кампанії стали креативні відеоролики, які поширюватимуться у діджитал-каналах.
Нова пошта Глобал надає три основні послуги для своїх клієнтів. Це NP Shopping — доставка із закордонних інтернет-магазинів, «Глобальна доставка» — відправка за кордон із відділень Нової пошти та доставка для бізнесу.
«У нас є три різні цільові аудиторії, у них різні завдання та потреби. Тому ми у своїй кампанії звертаємось окремо до кожної з них. За кожною ідеєю стоїть меседж, за допомогою якого ми хочемо показати, які переваги клієнти отримують, користуючись послугами Нової пошти Глобал», — каже Ольга Володіна, заступник директора з питань розробки продуктів та маркетингу Нової пошти Глобал.
Ідея 1. Живи та не переживай за свої речі з сервісом NP Shopping.
У рамках кампанії Нова Пошта співпрацювала із мікроблогерами. Це люди різних професій, у них є своя жива аудиторія, з якою вони діляться лайфхаками та розповідями про своє життя. Було важливо, що це не професійні актори, а отже й ситуації, які показані в роликах — не постановочні, а можуть статися з будь-якою людиною. У роликах блогери показують, як псуються їхні речі (наприклад, на них щось розливається) і закликають не переживати надто з цього приводу. Найважливіше — це насолоджуватись моментом, жити, працювати, спілкуватися, а не переживати. Адже це лише речі, які легко можна купити онлайн в будь-якому магазині світу і доставити Новою поштою Глобал.
Ідея 2. Глобальна доставка: відправляй прямо з відділення до будь-якої країни світу.
Щоб розповісти, що з відділення Нової пошти можна надіслати посилку практично до будь-якої точки світу, ми зробили ролики в стилі «лайфхаків, які вдалося підслухати в інших відправників». Усі сюжети знято у відділеннях різних міст, а поряд із професійними акторами залучені й реальні оператори Нової пошти.
Для посилення меседжу «з відділення до практично будь-якої країни світу», використали додаткову ідею — у віжуалах назву компанії Нова пошта Глобал переклали на різні мови (наприклад, китайську, англійську тощо).
Ідея 3. Нова пошта Глобал для бізнесу та бізнесменів, які розуміють справжню цінність.
Рекламні ролики для бізнес-аудиторії знято у стилі реклами, яка орієнтована на забезпечених людей. Саме так рекламують яхти та дорогі автомобілі. Але таким чином ми вирішили донести, що цінно для бізнесмена не те, на що він може витратити гроші, а те, що допомагає їх заробити. Тобто, доставляючи свої товари Новою поштою Глобал — він заробляє з нами. У роликах ми зняли транспорт, яким возимо наші вантажі — літак, фура, корабель. Тим самим наголосили, що саме цей транспорт — найцінніший для бізнесу. А ми — партнер, який доставить їхній товар вчасно, в будь-якому обсязі, в будь-яку країну і завжди розв’яже проблеми.
У своїй рекламній кампанії Нова пошта Глобал вирішила сфокусуватись на діджиталі. Кампанія включає банерну та відео рекламу, контекстну рекламу, роботу з блогерами та розміщення на майданчику Chugaister для пропозицій клієнтам Приват24 та LiqPay.
Читайте також:
5 причин, чому варто використовувати інфографіку
У пошуках прихованих сенсів дитячих книжок: 9 альтернативних ілюстрацій від художників-міленіалів