Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та благодійність бренду.
Об’єднати на одному ресурсі всі проєкти бренду, створити зрозумілу і водночас просту структуру сайту та укласти це в єдину стилістику — ось головне завдання, яке стояло перед командою CF.Digital. Тому, працюючи з великим обсягом медійного контенту, у розробленні сайту агенція використовувала передові технології. Наприклад, WebP — сучасний формат зображень, який збільшує продуктивність завантаження сторінки за рахунок зменшення розміру медіафайлів. Таким чином вдалося уникнути довгих завантажень сторінок і отримати швидку роботу ресурсу. Команда використовувала векторну графіку SVG, на базі якої побудувала елементи інтерфейсу та інтегрувала у код сторінки. Це дозволило реалізувати максимально дружній користувацький інтерфейс та зручну взаємодію з сайтом.
Вадим Місюра, представник Parimatch: «У Parimatch є дійсно дуже багато проєктів, бренд є меценатом спорту №1 в Україні, займається благодійністю, розвиває власні освітні програми. І для нас дуже важливо розповідати про наші справи, показувати власним прикладом, яким має бути соціально-відповідальний бізнес. Разом з тим бренд Parimatch є сучасним та інноваційним, саме тому і дизайн нашого сайту міг бути тільки таким, аби підкреслити технологічність компанії».
Як результат, команда агенції розробила корпоративний сайт у стилістиці бренду Parimatch із сучасним дизайном та анімаційними елементами. Єдина стилістика і зрозуміла структура дозволяють користувачеві швидко знайти будь-яку інформацію про новини та проєкти Parimatch.
Діана Бессараб, керівна партнерка агенції CF.Digital: «Ще на етапі проєктування веб-сайту ми використовували реальний текстовий та графічний контент. Такий підхід дозволив врахувати всю варіативність інформації, яку потрібно було логічно розмістити на корпоративному ресурсі. Зрозумілий та юзабільний прототип під час розроблення ми доповнили анімаційними прийомами. Вони не відволікають користувача від основного змісту ресурсу, а лише підкреслюють інноваційність бренду Parimatch. Як результат, веб-сайт дійсно відображає те, що Parimatch — це набагато більше, ніж комерційна структура. Це соціально-відповідальний бізнес, який наразі розвиває та підтримує безліч напрямків — від формування культури заняття бойовими мистецтвами до підвищення рівня освіченості у сфері IT».
Детальніше про кейс можна дізнатись тут.
Читайте також: Команда агенції CF.Digital розробила сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак».