Дети Evian танцуют, поют и борются за экологию

Французский бренд минеральной воды Evian при поддержке BETC Париж выпустил продолжение легендарной рекламы с детьми. Об этом пишет портал AdWeek.

Герои ролика — малыши, которые занимаются танцами, велоспортом и теннисом. И они не просто наслаждаются жизнью и любимым делом, но и заботятся об окружающей среде. В конце видео один из них выбрасывает пластиковую бутылку от выпитой воды Evian в специальный контейнер для переработки. Компания планирует полностью перейти к выпуску воды в бутылках из переработанного пластика к 2025 г.

«Новая рекламная кампания предлагает довериться голосу внутри, голосу нашего внутреннего ребенка. Который напоминает, что жить молодо значит принимать осознанные решения», — рассказали в BETC.

Это не первая реклама компании с детьми, они являются частью ДНК бренда. Изначально Evian продвигалась во Франции как «вода для младенцев» и раздавалась в роддомах. Врачи выписывали ее мамам и их детям из-за нейтрального состава.

 

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...