З жовтня 2020 року глобальна комунікаційна група Dentsu Aegis Network і всі бізнеси в Японії будуть функціонувати під одним брендом – dentsu.
Цей крок знаменує собою нову главу в міжнародному бізнесі dentsu. Прихід нового глобального СЕО Wendy Clark на початку вересня демонструє прагнення групи створювати комплексні маркетингові рішення світового рівня, засновані на даних, технологіях та ідеях.
Працюючи в 145 країнах, на п’яти континентах, dentsu забезпечує широкий спектр послуг у сфері інтегрованих комунікацій, медіа та цифрових рішень за допомогою глобальних брендів – Carat, Vizeum, dentsu X, iProspect, Isobar, Posterscope, Amplifi, Amnet, The Story Lab, dentsumcgarrybowen, Merkle, MKTG. Крім того, dentsu займається виробництвом і маркетингом спортивного та розважального контенту у світовому масштабі.
Було
Стало
Зміни вступають в силу на всіх ринках присутності холдингу, зокрема й в Україні. У нашій країні міжнародну мережу dentsu представляє група Dentsu Aegis Network Ukraine, яка змінює свою назву на dentsu Ukraine.
«Насправді це не просто ребрендинг. За цими змінами стоїть багато крутих ідей, які дозволяють групі dentsu бути сучасною, затребуваною та успішною у майбутньому», – коментує CEO dentsu Ukraine Олександр Гороховський.
Нагадаємо також, що нещодавно глобальний ребрендинг і репозиціонування бренду провів OLX. Детальніше про це та про першу масштабну кампанію після ребрендингу читайте тут.