• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

5 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців
Share on FacebookShare on Twitter

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до Міжнародного дня орфанних (рідкісних) захворювань. Його відзначають в останній день лютого, адже дата 29.02 також рідкісна і зустрічається раз на чотири роки. У 2021 році, завдяки потужному партнерству, інформаційна кампанія до дня, присвяченого цій проблемі, досягла небачених масштабів! Як громадській спілці та фармацевтичним компаніям вдалось привернути увагу до пацієнтів з рідкісними захворюваннями та які перепони виникали на шляху — розповідає команда Havas PR Kyiv, яка долучилася до комунікації кампанії.

Проблематика та ціль проєкту

У Громадській спілці «Орфанні захворювання України» стверджують, що загальна кількість орфанних хворих в Україні може дорівнювати населенню міста-мільйонника. Та якщо взяти до уваги лише одну нозологію, кількість пацієнтів з однаковим діагнозом може не дотягнути й до десяти. Виходить, що хвороби рідкісні, але кількість орфанних хворих чисельна. Проте, навіть пацієнтам не завжди відомі ці факти, тому деякі з них відчувають себе покинутими  й невидимими.

Тож головним завданням проєкту стало створення кампанії, яка б допомогла максимально голосно та яскраво розказати про існування орфанних хворих в Україні й показати людям із рідкісними захворюваннями, що їх багато і вони не самотні.

Процес пошуку ідеї

У 2020 році на підтримку орфанних хворих блакитним, рожевим та зеленим кольором засяяли 60 будівель у 14 країнах, серед яких Пізанська вежа в Італії, хмарочоси Бурдж аль-Халіфа в ОАЕ, Емпайр Стейт Білдінг у США та багато інших. Наша команда настільки захопилась глобальним досвідом світлових проєкцій на відомі споруди, що ми вирішили організувати подібну ініціативу в Україні, тільки в рази масштабніше.

Реалізація кампанії

За короткий проміжок, дякуючи нашому партнеру, світлотехнічній компанії Expolight, нам вдалось забезпечити реалізацію проєкту, на яку він дійсно заслуговує. Загалом, в Україні було підсвічено 17 локацій у 6 містах. Серед них: Костел Святого Миколая, ЖК Tetris Hall, ЖК Chicago Central House у Києві, Грецький парк в Одесі, бульвар Короленка у Дніпрі, Замок Паланок в Мукачеві. Але, як і в будь-якому великому проєкті, все не може бути ідеально. Локацію для фіналу кампанії, Михайлівську площу, нам підтвердили майже за тиждень до важливої дати.

Але у підсумку стало зрозуміло, що це насправді найкраще рішення для проєкту. Композиція пам’ятника, який розташований на площі, складається з трьох мармурових скульптур на гранітному постаменті. І це був справжнісінький метч, бо стільки ж кольорів у айдентики Дня рідкісних захворювань. А ще локація дозволила розмістити монітори, на яких транслювались міжнародні та локальні ролики, присвячені орфанним. У підсумку, завдяки раптовим змінам планів, нам вдалося навіть більш якісно проконтактувати з аудиторією.

Медіапідтримка проєкту

Завдяки різним форматам та каналам, разом із ЗМІ ми всебічно розкрили тему орфанних захворювань в Україні. Так, за весь період кампанії вийшло 18 сюжетів й прямих включень на загальнонаціональних та 8 сюжетів на регіональних телеканалах. Але й тут не обійшлося без раптових викликів. Якраз 28 лютого, у День рідкісних захворювань в Україні, розпочалась вакцинація, тому більшість журналістів-телевізійників сфокусувалися саме на цій темі. Кількість камер, на яку ми розраховували значно зменшилась. Але тут спрацювала актуальність проблематики та місія проєкту.  Завдяки цьому разом редакцією Espreso TV нам вдалося відзняти випуск програми «PRO здоров’я» з залученням експертів медичної сфери, спікером громадської спілки «Орфанні захворювання України» та мамою пацієнтки із рідкісним захворюванням. Також, ми організували ефіри на Радіо НВ, Українському Радіо та Громадському радіо, а в онлайн-медіа вийшло близько 70 публікацій, які у сумі дали охоплення в 1,5 млн контактів.

Комунікація з блогерами та лідерами думок

Для підсилення «голосу» проєкту ми залучили й інфлюенсерів.Наша команда Havas PR Kyiv створила креативну розсилку, яка стала органічним продовженням теми проєкцій. Блогери отримали світильник у формі долоньки, міжнародного символу орфанних, що світиться кольорами акції. Ідея отримала підтримку серед 32 інфлюенсерів, таких як: Джамала, ONUKA, Злата Огнєвіч, Ганна Різатдінова, Даша Трегубова, Анна Добриднева, Надія Матвеєва, Ірина Путивленко та інші.

Комунікація з блогерами та лідерами думок
Комунікація з блогерами та лідерами думок

Результати

Охоплення у ЗМІ та Telegram-каналах досягло 10,7 млн контактів, а блогери й інфлюенсери згенерували близько 50 сторіз та 14 публікацій, які додали ще +2,3 млн охоплення. Враховуючи промо-кампанію у Facebook ми завершили проєкт з показниками у 16,8 млн! Тож ми впевнені, що цьогорічній кампанії все ж таки вдалося привернути увагу представників влади, та показати всім орфанним, що вони не самотні й у них насправді є велика команда підтримки.


Читайте також: 5 кампаній з числа переможців Eurobest, які швидко та креативно відреагували на умови пандемії, популяризуючи нові моделі поведінки, щоб убезпечити як людей, так і компанії.

Теги: здоров'ясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.