Що ви робите, коли фільм, який ви дивитеся, виявляється аж надто страшним для вас? Ви його вимикаєте. Але новий білборд Netflix до фільму «Класична історія жахів» не вимкнеш, навіть якщо він вас налякає.
Netflix і агенція Publicis Italy поставили в Мілані величезний білборд, на якому вперед-назад походжає чи то демон, чи то маніяк в масці і плащі. Коли поряд з екраном хтось проходить, ця фігура в масці починає йти за ним. Якщо ж людина зупиняється подивитися на білборд, маска зупиняється навпроти і дивиться у відповідь.
Ефект цей досягається за допомогою технології захоплення руху.
А коли перехожий йде повз білборд і доходить до його кінця, тоді й настає найстрашніший момент. Актор, вдягнений у той самий костюм із маскою і плащем, виходить з білборду, тримаючи в руках великий молот. Ось тоді-то всі відстрибують, кричать і тікають.
Кумедне видовище! Якщо дивитися його на екрані, звісно…
Агенція Publicis Italy в цій промокампанії до італійського фільму «Класична історія жахів» вміло зіграла на страху людей перед незнайомцями. Адже наприкінці цей білборд Netflix таки змусив своїх «жертв» зітхнути з полегшенням від думки, що насправді демон – то лише вигадка, яка за межі екрану не вирветься.
Ця кампанія заохочує публіку переглянути гостросюжетний фільм, дія якого розгортається на півдні Італії, де група подорожніх губиться в лісі і одне за одним перетворюється на жертв того, хто на них полює.
Щоб зберегти свою актуальність в умовах дедалі жорсткішої конкуренції, Netflix зараз намагається якомога сильніше урізноманітити свій репертуар і зробити його інтерактивнішим. Одним зі способів зробити це стали, зокрема, відеоігри.