Делайте ваш выбор! Интерактивная реклама на YouTube позволила определять действия персонажа

Компания Capcom запустила на YouTube интерактивную рекламу в честь выхода ремейка компьютерной игры Resident Evil 2.

По сюжету, два главных героя — Клэр Редфилд и полицейский Леон Кеннеди — находятся в городе, охваченном зомби-эпидемией. Клэр ищет своего брата, а Леон пытается добраться до полицейского участка. В тот момент, когда на героев нападают зомби, зритель должен выбрать, за кем он будет следить дальше, а затем определить действия персонажа. В зависимости от выбора пользователь видит одно из восьми возможных продолжений истории. Общая продолжительность рекламы составляет полторы минуты.

Как рассказали изданию The Drum представители Capcom, в интерактиве приняли участие 33% увидевших рекламу, из них 85% просмотрели ее до конца.

Ролик для Resident Evil 2 разработало агентство Biborg, которое работало с такими компаниями, как Netflix, Sony Interactive Entertainment, Wargaming и Warner Bros.


Источник 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...