• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Customer Experience – восьмий випуск освітньої програми MAMI та Могилянки

6 Січня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Customer Experience – восьмий випуск освітньої програми MAMI та Могилянки
Share on FacebookShare on Twitter

П’ятдесят п’ять випускників курсу Customer Experience отримали сертифікати напередодні Різдва. Восьма освітня програма тривала 11 тижнів, й була доволі інтенсивною. Сімнадцять  лекторів, чотирнадцять тем, майже 40 годин навчання,  дискусії, практики, повного занурення у реальність сучасного маркетингу. Спільний проєкт МАМІ та НаУКМА триває з 2017 року, та має за мету поєднання класичної економічної освіти з практичним досвідом маркетингових комунікацій. Лідери агенцій та експерти ринку маркетингових комунікацій стали лекторами, щоб передати свій досвід майбутнім колегам.

«Восьмий набір програми Customer Experience укріплює впевненість у тому, що наші випускники готові взяти на себе велику відповідальність, – зазначає Наталія Морозова, Голова Правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив  (МАМІ). – Відповідальність стати професіоналами, забезпечити розвиток економіки та бізнесу і зараз, коли ці сфери критичні для нашої перемоги, і в майбутньому, коли країна стане на шлях відновлення. Вони поєднують ґрунтовні знання, стратегічне мислення та здатність бачити нові можливості, рухаючи нас уперед. Найголовніше — вони не просто вірять у зміни, вони готові їх впроваджувати.»

Цікаво, що програма навчання щороку змінюється згідно трендів сучасного бізнесу. Актуальні стратегії та інструменти адаптуються до сьогодення, це головне правило успіху в будь-якому бізнесі. Цього року до програми було додано лекції про  використання штучного інтелекту, та сервісорієнтацію в сучасному світі; популярні також сесії про нейромаркетинг, комунікацію сталості (Sustainability Communications), Experiential marketing, Influencer Marketing.

Олена Литвин, студентка 3-го курсу Могилянки, вважає, що «кожна лекція була дуже корисною та пізнавальною, один з найкращих та найпрактичніших курсів, які були в мене за три роки навчання на спеціальності «Маркетинг». Було дуже круто, що експерти працюють у цій сфері, тому надають реальні приклади, свіжу інформацію та актуальні інструменти для роботи. Хочу подякувати кожному за це!»

Загалом з 2017 року додаткову практичну освіту Customer Experience отримали більше ніж 700 студентів НаУКМА. Для випускників це не тільки рядок в резюме, але й реальні переваги при пошуку роботи. Рекомендація та диплом від визнаних майстрів маркетингу – це серйозний аргумент для потенційного роботодавця.

«Насправді я дізналась багато чого – від стратегій роботи в команді до побудови маркетингових кампаній, – таку думку про проєкт висловила студентка Анастасія Кондрашова. – Що кожна ідея має починатися з якогось інсайту-проблеми й підкріплятися слоганом. Що показники ефективності проєкту вимірюються точними інструментами та мають бути оцінені з урахуванням позитивного і негативного прогнозу. Також було цікавим дізнатися, що зараз в рекламних кампаніях в Україні більше вистрілюють кампанії з акцентом на гумор. Тому курс для мене став напевно найбільш корисним і практичним з усіх дисциплін Могилянки!»

Викладачами програми стали визнані фахівці з багатим практичним досвідом в реальних проєктах: Світлана Степаненко та Олександра Захарченко (BetterSvit), Наталія Боярчук та Дарина Канцедал (Adsapience), Олександр Микитенко та Михайло Яблочков (MEX a member of Havas), Юлія Судакова та Оксана Коротченко (All Motion Group), Анна Лобанова (Prospects Ukraine), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Каріна Корчага (Seven EU/Seven Group), Юлія Корняга та Олександра Логвиненко, Сергій Лукашенко та Олександра Кієвцева (експерти з маркетингових комунікацій), Євген Лобанов, експерт з Customer Experience Management, та Тетяна Мехед, виконавчий директор МАМІ.

Катерина Пічик, завідувачка кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА, високо оцінила програму: «Як і всі попередні роки,  ця сертифікатна програма – величезне натхнення для студентів, сучасні знання, можливість живого спілкування з експертами галузі. Це практичне застосування теорії та робота з реальними кейсами, справжня робота в командах та конкуренція за отримання найвищого балу. Дуже вдячні за таку співпрацю та підтримку сучасної вищої освіти!»

Далі буде…

Теги: креативна економікакреативна освіта

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

29 та 30 травня в Києві відбудуться заходи Ukrainian Creative Stories 2025. Два дні глибокого занурення в рекламний креатив, брендинг, дизайн і технології, сучасні тенденції і виклики рекламної індустрії. Власним...

Читати даліDetails

ДУ КАІ ТА «ХУАВЕЙ УКРАЇНА» ВІДЗНАЧИЛИ НАЙКРАЩІ ПРОЄКТИ ДИЗАЙНУ «KAI HUAWEI EXCELLENCE CENTER»

JAMM school: ліцензована онлайн-школа для 5-11 класів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.