П’ятдесят п’ять випускників курсу Customer Experience отримали сертифікати напередодні Різдва. Восьма освітня програма тривала 11 тижнів, й була доволі інтенсивною. Сімнадцять лекторів, чотирнадцять тем, майже 40 годин навчання, дискусії, практики, повного занурення у реальність сучасного маркетингу. Спільний проєкт МАМІ та НаУКМА триває з 2017 року, та має за мету поєднання класичної економічної освіти з практичним досвідом маркетингових комунікацій. Лідери агенцій та експерти ринку маркетингових комунікацій стали лекторами, щоб передати свій досвід майбутнім колегам.
«Восьмий набір програми Customer Experience укріплює впевненість у тому, що наші випускники готові взяти на себе велику відповідальність, – зазначає Наталія Морозова, Голова Правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ). – Відповідальність стати професіоналами, забезпечити розвиток економіки та бізнесу і зараз, коли ці сфери критичні для нашої перемоги, і в майбутньому, коли країна стане на шлях відновлення. Вони поєднують ґрунтовні знання, стратегічне мислення та здатність бачити нові можливості, рухаючи нас уперед. Найголовніше — вони не просто вірять у зміни, вони готові їх впроваджувати.»
Цікаво, що програма навчання щороку змінюється згідно трендів сучасного бізнесу. Актуальні стратегії та інструменти адаптуються до сьогодення, це головне правило успіху в будь-якому бізнесі. Цього року до програми було додано лекції про використання штучного інтелекту, та сервісорієнтацію в сучасному світі; популярні також сесії про нейромаркетинг, комунікацію сталості (Sustainability Communications), Experiential marketing, Influencer Marketing.
Олена Литвин, студентка 3-го курсу Могилянки, вважає, що «кожна лекція була дуже корисною та пізнавальною, один з найкращих та найпрактичніших курсів, які були в мене за три роки навчання на спеціальності «Маркетинг». Було дуже круто, що експерти працюють у цій сфері, тому надають реальні приклади, свіжу інформацію та актуальні інструменти для роботи. Хочу подякувати кожному за це!»
Загалом з 2017 року додаткову практичну освіту Customer Experience отримали більше ніж 700 студентів НаУКМА. Для випускників це не тільки рядок в резюме, але й реальні переваги при пошуку роботи. Рекомендація та диплом від визнаних майстрів маркетингу – це серйозний аргумент для потенційного роботодавця.
«Насправді я дізналась багато чого – від стратегій роботи в команді до побудови маркетингових кампаній, – таку думку про проєкт висловила студентка Анастасія Кондрашова. – Що кожна ідея має починатися з якогось інсайту-проблеми й підкріплятися слоганом. Що показники ефективності проєкту вимірюються точними інструментами та мають бути оцінені з урахуванням позитивного і негативного прогнозу. Також було цікавим дізнатися, що зараз в рекламних кампаніях в Україні більше вистрілюють кампанії з акцентом на гумор. Тому курс для мене став напевно найбільш корисним і практичним з усіх дисциплін Могилянки!»
Викладачами програми стали визнані фахівці з багатим практичним досвідом в реальних проєктах: Світлана Степаненко та Олександра Захарченко (BetterSvit), Наталія Боярчук та Дарина Канцедал (Adsapience), Олександр Микитенко та Михайло Яблочков (MEX a member of Havas), Юлія Судакова та Оксана Коротченко (All Motion Group), Анна Лобанова (Prospects Ukraine), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Каріна Корчага (Seven EU/Seven Group), Юлія Корняга та Олександра Логвиненко, Сергій Лукашенко та Олександра Кієвцева (експерти з маркетингових комунікацій), Євген Лобанов, експерт з Customer Experience Management, та Тетяна Мехед, виконавчий директор МАМІ.
Катерина Пічик, завідувачка кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА, високо оцінила програму: «Як і всі попередні роки, ця сертифікатна програма – величезне натхнення для студентів, сучасні знання, можливість живого спілкування з експертами галузі. Це практичне застосування теорії та робота з реальними кейсами, справжня робота в командах та конкуренція за отримання найвищого балу. Дуже вдячні за таку співпрацю та підтримку сучасної вищої освіти!»
Далі буде…