Спільний проєкт МАМІ та НаУКМА було започатковано у 2017 з метою актуалізації знань з маркетингу і менеджменту. За ці роки курс пройшли понад 500 студентів Могилянки. Класична освіта збагачується практичними знаннями від лідерів агентств маркетингових сервісів, тож студенти отримують апгрейд, а фахівці маркетингової галузі — кадровий резерв та нові ідеї.
П’ята хвиля курсу тривала з вересня по грудень 2021, та містила 13 тем від 16 експертів. Щороку програма доповнюється новими технологіями та методиками, актуальними у галузі. Цього сезону у тренді — «Sustainable Communications/Сталі комунікації чи комунікації сталих проєктів», та «Усвідомлене планування кар’єри на основі власного потенціалу», надзвичайно цікаві та практично корисні напрямки. У програмі взяли учать 60 студентів третього курсу Могилянки.
Своїми знаннями щедро ділилися майстри маркетинових комунікацій: Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Марія Дахлалла та Олексій Христич (All Motion Group), Олександр Микитенко і Міша Яблочков, (MEX а member of Havas), Олександра Кієвцева (Digital Chain), Євгенія Захватова та Наталія Боярчук (Adsapience), Альона Андрієвська (TWIGA’GO!), Лариса Дмитренко (Prospects Ukraine), Юлія Корняга та Олександра Логвиненко (MullenLowe Adventа), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Олександр Ратманський (TEAM247).
До участі у проєкті також були запрошені компанії-клієнти Electrolux Україна, PepsiCo Україна та Vodafone, які надали підсумкове індивідуальне завдання для перевірки знань учасників. З чудовими результатами завершили програму 54 студенти, і отримали сертифікати МАМІ про успішне навчання.
«Уже 5-й курс Customer Experience демонструє, що сфера маркетингу оновлюється з космічною швидкістю. Змінюються споживачі, з’являються нові канали та інструментарій. Наш курс встигає за швидкістю ринку: топові експерти, вдосконалена програма та унікальні кейси. Усе для того, щоб майбутні спеціалісти стали гнучкими, сміливими й допомагали брендам знаходити нові шляхи влучення у серця клієнтів. Дякую усім експертам, які долучились до курсу, та студентам за їх вогники в очах і наполегливість», — коментує Наталія Морозова, голова правління МАМІ, CEO Havas Village Ukraine.
«Кожного року проєкт Customer Experience насичується новими тенденціями маркетингу та драйвом, яким лектори діляться зі студентами», — відзначила Катерина Пічик, завідувачка кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА. — «Мушу визнати, щороку експерти стають все більш вимогливими, але рада, що студенти готові до цих викликів. Після таких випробувань вони без проблем потрапляють на стажування до найкращих компаній. Величезна подяка Міжнародній асоціації маркетингових ініціатив за цей унікальний проєкт та підтримку!».
Відгуки студентів: «Весь курс сприяв практичному розумінню моїх загальних знань у маркетингу, від розуміння стратегії до поглиблення у робочі нюанси та важливі деталі для залучення різних інструментів», — ділиться враженнями Тетяна Бухтєєва. З нею згодна Олександра Данович: «Дізналася багато нового, що як працює, цікаві факти, багато практики, реальний тренінг з професійного маркетингу».
Читайте також:
Офіс, ком’юніті та спорт: що допомагає боротися з вигорянням. Дослідження Creative States