• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Coca-Cola зі смаком космосу під назвою Starlight

21 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Coca-Cola зі смаком космосу під назвою Starlight
Share on FacebookShare on Twitter

Coca-Cola оголосила про нову ініціативу Coca-Cola Creations, в рамках якої маркетологи безалкогольних напоїв будуть постійно представляти експериментальні смаки обмеженої серії та супутні цифрові та реальні можливості. Він є частиною глобальної платформи бренду Real Magic, запущеної компанією минулого року.

Coca-Cola змінює свою інноваційну стратегію, представляючи Creations і Starlight, лімітований напій, який намагається заробити на сучасному галасі навколо освоєння космосу, яким керують такі компанії, як SpaceX і Blue Origin. Ідея Creations, за словами керівників, полягає в тому, щоб змінити знайомі елементи Coca-Cola за допомогою того, що вони назвали новою формою «вираження бренду». Це містить більш цифровий медіа-мікс.

Starlight просувається за допомогою різноманітних активацій, що вказує на те, що Coca-Cola хоче більш тісно поєднати ставки на нові продукти з новими маркетинговими каналами. Фраза «метавсесвіт» з’явилася під час обговорення в прямому ефірі, де була частина питань і відповідей, модерована культурним репортером Джевел Вікер.

У той час як Coca-Cola раніше випробувала NFT і активації на Dencentraland, підхід Starlight потенційно більш доступний для тих, хто менше знайомий зі складнощами web3. Кампанія містить спеціальні фільтри доповненої реальності, якими можна поділитися в соціальних мережах, і виступи Ava Max, які доступні через QR-коди та спеціальний мобільний веб-центр. Водночас Coke співпрацює з брендом вуличного одягу Staple над створенням капсульної колекції на міжзоряну тематику, яка включає худі, бомбери та шорти. У рекламному вікні також заплановано подібне до ASMR.

Starlight посилається на історію Coca-Cola, яка могла б знайти відгук у молодих споживачів, які тільки виявляють свою пристрасть до останнього кордону. Продавець напоїв був одним із перших, хто потрапив у космос під час місії Challenger у 80-х, тоді як спеціально розроблена машина для амбулаторії з’явилася разом із шаттлом Endeavour роками пізніше (де вона зіткнулася з деякими технічними проблемами, згідно з тогочасними повідомленнями).

Перший висновок Creations вказує на те, що Coca-Cola шукає сміливіших, більш концептуальних профілів смаку, щоб виділитися в дуже конкурентній категорії безалкогольних напоїв. Starlight покликаний створити відчуття охолодження в роті та викликати специфічні відчуття при спогляданні зірок, а не з імітацією традиційних смаків, таких як ваніль або вишня.

Pepsi, головний конкурент Coca-Cola, також випробував воду з новими смаками, торік випустивши обмежену серію вінтажних варіантів газованих напоїв, які спиралися на зв’язки з мюзиклом «Grease». Раніше Coca-Cola намагалася виключити зі свого портфоліо такі «зомбі-бренди», як Zico та Odwalla, тож Creations міг оголосити про зміни в мисленні, коли справа доходить до виведення нових продуктів на ринок. Минулого року Coca-Cola змінила список своїх агентств, увінчавши WPP своїм глобальним партнером з мережевого маркетингу.

Керівники Coca-Cola повідомили в четвер, що Starlight має бути доступним протягом приблизно шести місяців, але майбутні продукти Creations не обов’язково мають відповідати певним термінам, припускаючи, що деякі з них можуть бути продані лише за кілька тижнів. Starlight доступний у Північній Америці, Європі та на ключових ринках Азії.

Джерело


Читайте також:

Coca-Cola, Walmart відкривають святкові магазини AR у Snapchat

Coca-Cola оновлює дизайн банок

Теги: креативрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.