Згідно з прес-релізом, Coca-Cola змінила дизайн пакування своїх ароматизованих продуктів і їх аналогів без цукру. Лінія Flavors включає продукти Cherry, Vanilla і Cherry Vanilla.
Останнє оновлення пакування Coca-Cola намагається впорядкувати зростаючий асортимент продуктів Coca-Cola, який включає такі смаки, як вишня-ваніль, а також варіанти з повним вмістом цукру та без цукру з новими правилами щодо кольорів банок і логотипів.
«Ми хотіли модернізувати та спростити вигляд нашого пакування, щоб допомогти споживачам знайти на полиці смак, який вони шукають, за допомогою барвистого, але чистого дизайну пакування», — Наталія Суарез, старший бренд-менеджер портфоліо Coke Choice, Coca‑Cola’s North.
Бренд дебютував на першому етапі зміни пакування минулого літа, коли він оновив вигляд і смак Coca-Cola Zero Sugar. На додаток до нового дизайну банки, «Найкраща банка Coca-Cola» інтегрована кампанія проходила через різноманітні традиційні та цифрові канали та включала холодильники для проб, які можна було розблокувати за допомогою QR-коду. У вересні 2021 року Coca-Cola оновила платформу бренду для своєї торгової марки Coca-Cola і запустила платформу «Справжня магія», щоб підкреслити несподівані моменти єдності між людьми у пов’язаному, але розділеному світі.
Оновлена лінія ароматів і новий смак Coca-Cola з кавою будуть представлені за допомогою різноманітних роботизованих рішень для доставки на вимогу та безконтактної доставки. Поряд із парком самокерованих роботизованих транспортних засобів на окремих ринках, які доставляють менше ніж за годину, споживачі можуть отримати коробку з новими продуктами за допомогою програми доставки на вимогу, яка доставляється протягом трьох-семи робочих днів. Минулого року Coca-Cola співпрацювала з Walmart для доставки пакування свого продукту Coca-Cola з кавою за допомогою дрона.
На додаток до оновлених банок, Coca-Cola з Coffee Mocha з’явиться на полицях наступного місяця після попередніх ароматів Dark Blend, Vanilla, Caramel і Vanilla Zero Sugar. Розширення лінійки готових до вживання кавових напоїв відбувається через те, що Coca-Cola шукає додаткові можливості для споживачів взаємодіяти з брендом і купувати його.
«Ми вирішили збільшити кількість випадків для бренду Coca-Cola під час затишшя в середині дня, коли ми хочемо підбадьоритися, — сказав Брандан Стрікленд, бренд-директор Coca‑Cola Trademark. — Оскільки ми знаємо, що, хоча немає нічого кращого, ніж крижана кола о 15:00, ми змагаємося з кавою в ці перерви».
Coca-Cola перевищила оцінки аналітиків у своєму останньому квартальному звіті про прибутки, зростання, яке голова та генеральний директор Джеймс Квінсі пояснив програмою трансформації компанії, яка ґрунтується на більш ефективному маркетингу, а також дисциплінованих та розумних інноваціях. 10 лютого компанія проведе звіт про прибутки за 4 квартал 2021 року.
Фото на головній: Jeanson Wong
Читайте також:
Реклама Real Magic від Coca-Cola: парадокс вторгнення в геймерський світ
Оновлена версія Coca-Cola Zero Sugar