Цифра в почтовом индексе – социальная кампания от The Y

Организация The Y (Сокращение от YMCA – Христианского союза молодых людей) с помощью агентства Droga5 запустила социальную рекламную кампанию о стартовом неравенстве молодежи, выросшей в “богатых” и “бедных” районах.

Социологические исследования показывают, что дети, рожденные в районах с низким доходом, имеют меньше доступа к новым продуктам питания, качественному образованию и возможностям трудоустройства, а это означает, что у них гораздо меньше шансов на успех в жизни. При этом в системе общей почтовой индексации разницу между богатыми и бедными районами может составлять одна цифра. Например, почтовый индекс 90210 – Беверли-Хиллз – имеет 95% -ный коэффициент достижения успеха, а 90220 – Комптон – отличается всего лишь на один номер, но имеет коэффициент успешности всего 59%.

С помощью новой рекламной кампании «One Number Different», Организация The Y заостряет внимание на том, как одна цифра в почтовом индексе может влиять на жизнь человека. И предлагает собирать средства на решение проблем  неравенства шансов для молодых в зависимости от места рождения.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Як реклама на мотузках для білизни привернула увагу до задорогої оренди житла

Лісабон, як і багато інших міст, за останні кілька років став привабливим місцем для Airbnb, які поступово витісняють жителів з ...

Мистецтво в домівках сучасних лідерів думок: яке і навіщо? Cittart створив власний влог

Багато цікавих проєктів починається з думки: «А що, якби…?». Ідея створити влог Cittart, залучивши відомих українців, які знаходять місце для ...

Диванний підпростір: Apple демонструє, як працюють AirTag

Ті, кому доводилося користуватися трекерами Tile, звісно, знатимуть, як користуватися AirTag Apple. Він кріпиться на ключі, ноутбук або взагалі на ...

В Румунії MasterCard наносить на мапу навігатора фермерські ятки на узбіччі

Мета кампанії Roadside Market від MasterCard, яка була запущена в Румунії — дати вихід на ринок, а разом з ним ...