• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Чи близький нам Близький Схід? Аналіз переможців креативного фестивалю Dubai Lynx від Дмитра Мамонтова

2 Липня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Чи близький нам Близький Схід? Аналіз переможців  креативного фестивалю Dubai Lynx від Дмитра Мамонтова
Share on FacebookShare on Twitter

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, підготував нову авторську колонку, в якій проаналізував кейси престижного креативного фестивалю регіону Близький Схід і Північна Африка — Dubai Lynx. У матеріалі Дмитро також поділився своєю думкою щодо того, чи можуть бути застосовані ці кейси для українського ринку.

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine

Поки всі жваво обговорюють свіженьких «Каннських левів», пропоную розглянути ще одного цікавого звіра з сімейства котячих, поки що не такого популярного в наших широтах, а саме — фестиваль креативу «Дубайські Рисі» (Dubai Lynx).

Слід зазначити, що Дубай — одне з найбільш космополітичних міст світу, що став домівкою для людей близько 200 національностей. Понад 80% мешканців міста звідкись приїхали. Тож ідеї, які спрацювали там, мають великий шанс спрацювати й в решті світу.

Dubai Lynx — щорічний фестиваль креативу, що визначає найкращі кампанії регіону та щороку виставляє планку креативності для агенцій з Еміратів та сусідніх майже 30 країн. Цікаво, що організатори фестивалю — ті самі, що й у Каннських Левів. Одного разу мені пощастило там побувати, тож відтоді я з особливою уважністю переглядаю кейси цього фестивалю і завжди знаходжу щось цікаве та свіженьке.

Отже, нумо нарешті до переможців! Я взяв навмання декілька найцікавіших кейсів. Розглянемо їх, та спробуємо подумки приміряти їх на українську реальність.

PARENTHOOD: REPHRASED

У категоріях «Creative Effectiveness» та «Creative Strategy» Гран-прі взяла робота для мережі дитячих магазинів Babyshop, які ввели в обіг нове слово. Річ у тім, що в арабській мові, як і в українській, є слово «батьківство», що на відміну від англійського нейтрального «parenthood», недвозначно натякає на більшу роль саме батька у процесі виховання дитини. А як же мати? У співпраці з лінгвістами було розроблене нове слово, аналог англійського гендерно-нейтрального «parenthood», що мало вирівняти значущість ролі обох батьків. Слово, яке одразу підхопили блогери та ЗМІ, викликало справжні баталії в суспільстві. Попри позитивні відгуки, близько половини коментаторів були у розпачі й відреагували негативно. Та це і є справжній креатив — сміливий й суперечливий, що викликає дискусії та змінює суспільство. Додатково мережа магазинів випустила серію дитячих футболок з цим словом, кошти від продажу яких перераховувалися на потреби дітей-біженців в Сирії, а діти почали вивчати слово в школах.

Кейс можна переглянути за посиланням.

NOISE-O-METER

Гран-прі категорії «Activations» взяла робота для навушників Bose. Ідея проста та злободенна: люди під час карантину змушені працювати вдома, але галас дітей, гавкіт собак, сварки сусідів та улюблений перфоратор за стіною ніхто не скасовував. Було розроблено спеціальний «Шумометр» — додаток для смартфонів, що вимірював рівень шуму та автоматично перетворював децибели галасу на відсотки знижки на навушники.

Кейс за посиланням.

PEACE CAMO

Цікаве з категорії «Design». Гран-прі тут взяла робота «Мирний камуфляж». Трохи про передісторію. В сусідньому Лівані стався черговий переворот, де армія перейшла на бік мітингувальників, відмовляючись стріляти по неозброєних людях. На основі відомих фотографій з новин, де солдати обіймаються з мітингувальниками, вперше було розроблено дизайн «Мирного камуфляжу», що використовувався військовими не для війни, а для миру.

Кейс за посиланням.

HUNGER INSURANCE

Гран-прі категорії «Digital» — кампанія для Snickers. Ми — не ми, коли голодні. Тож, мозок «відключається», і ми робимо всяку лажу. Від цього ніхто не застрахований. «Ніхто?» — перепитав Snickers і створив першу у світі страховку від факапів. Зробив щось нерозумне натщесерце? Отримай компенсацію у шоколадних батончиках 🙂

Кейс за посиланням.

THE MAN WHO COULDN’T HANDLE HIS HANDLE

У категорії «Entertainment» Гран-прі взяла кампанія для національного телефонного оператора Саудівської Аравії, заснована на курйозній, але реальній (принаймні автори так стверджують) історії. Американець зі штату Нью-Джерсі 11 років тому зареєстрував у Твіттері акаунт @STC, просто поєднавши ініціали школи, де він навчався з власними ініціалами. Несподівано він почав отримувати тисячі підписників з Саудівської Аравії, які закидали його незрозумілими запитаннями. Чолов’яга навіть почав вчити арабську, щоб мати змогу з’ясувати причину своєї популярності серед арабського населення та бодай щось відповісти. З’ясувалося, що STC — це Saudi Telecom Company, а арабські користувачі Твіттеру, щиро вважаючи, що це офіційний акаунт компанії, писали щоразу, коли у них виникали проблеми з телефонією. Згодом американець урочисто передав свій акаунт телеком-компанії та видихнув.

Кейс за посиланням.

THE KING OF INTERNET

Меми на DVD — блискуча робота ліванського Інтернет-оператора отримала Гран-прі в категорії «Outdoor». Швидкість Інтернету від більшості операторів у віддалених куточках країни залишає бажати кращого — навіть на гіфку не вистачить. Тож оператор Connect випустив десятки найвідоміших мемів та почав продавати їх на DVD у магазинах сіл та містечок Лівану з приписом: «Не вистачає Інтернет-швидкості? Підключайся до нас, або купуй мемчики на DVD».

Кейс за посиланням.

HOHOS | A WHOLE NEW ROLL

Ми закручували наші рулетики в один бік, а тепер стали закручувати в інший — відчуйте різницю! Оригінальна кампанія від виробника кондитерських виробів торгової марки HOHO заслужено взяла Гран-прі в категорії «Film Craft». Бренд давно не рекламувався на телебаченні, отже прагнув створити якусь абсолютно непересічну кампанію, що виділялася б на фоні конкурентів, які навперебій говорили лише про смак та насолоду. Як на мене, у них вийшло.

Кейс за посиланням.

THE NEW NATIONAL ANTHEM EDITION

І знову про гендерну рівність — одразу у двох категоріях: «Print» та «The Award for Change» взяла робота для однієї з провідних газет Лівану. Історія наступна: коли в країні почалися заворушення, щоб знизити градус напруги та підкреслити зростаючу роль жінок в суспільному житті, газета запустила кампанію. Текст національного гімну був трохи змінений — замість фрази «Земля, що народжує чоловіків» був надрукований текст з фразою: «Земля, що народжує чоловіків та жінок». Текст був надрукований на перших шпальтах газети, і вже незабаром тисячі жінок співали його на вулицях по всій країні. А ще трохи згодом на посаду міністра оборони вперше в історії країни було призначено жінку.

Кейс за посиланням.

Це були найцікавіші роботи на мою суб’єктивну думку, з рештою ви можете ознайомитися на сайті фестивалю. І наостанок декілька суб’єктивних висновків:

  • Тема гендерної рівності та прав жінок набула особливої гостроти навіть в країнах, де традиційно права жінок обмежувалися. Це благодатна і благородна тема для креативу.
  • Актуальність має значення — всі ми стикаємося з проблемами. Замість того, щоб показувати ідеальний світ усміхнених сімей з собаками, можна показати, як бренд допоможе у розв’язанні щоденних проблем, і покупець це оцінить. І журі також.
  • Завжди можна знайти спосіб показати свій продукт з неочікуваного ракурсу. Перемагають ті, хто шукає такі способи, а не повторюють мантри про «смак-якість-м’якість» та «адже тільки завдяки…».
  • І останнє — чи спрацювали б подібні ідеї в Україні? — Безперечно! 🙂

Зарядилися, надихнулися, погладили котів, побігли працювати!


Пропонуємо вам також послухати подкаст Creative Digest. Cannes Lions Edition. У першому випуску ми поспілкувалися із Іриною Кузнєцовою — офіційною представницею фестивалю Cannes Lions в Україні.

Теги: гендерна рівністькреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.