Что такое настоящий кризис в рекламе Samsung Galaxy

Samsung превозносит длительный заряд смартфона Galaxy Note9 в музыкальной и легкой юмористической рекламе. Бренд заявляет, что теперь обладатель подобного телефона забудет о панике, связанной с зарядом батареи.

В ролике от агентства Leo Burnett Israel бренд Samsung высмеивает зависимость от смартфонов и привычку все преувеличивать и называть небольшие неприятности кризисом.

Все началось с паники в офисе, вызванной низким зарядом батареи у одного из работников. И тут словно из воздуха появляется пианист и с помощью песни ненавязчиво объясняет всем, что такое кризис, и все офисные действия растворяются в музыкальном номере.

В течение 90 секунд в рекламе описываются преимущества нового смартфона  Samsung: аккумулятор на весь день, Bluetooth S-Pen и супермощная производительность.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...