• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Чому ви не такі креативні, як хотілося б думати

5 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Чому ви не такі креативні, як хотілося б думати
Share on FacebookShare on Twitter

Ви розумна людина: цікавитесь наукою, знаєте щось про технології, живете у 21 столітті. Але дайте відповідь: чи могли б ви зробити щось таке просте, як олівець?

Mark Pagel так не вважає. У презентації на конференції Falling Walls у Берліні еволюційний біолог запропонував цей дуже продуманий експеримент — все-таки виробництво олівців передбачає видобуток та перероблювання графіту, заготівлю та обробку деревини, механічну обробку, збирання гуми та багато інших складних процесів.

Його висновок: «У повсякденному житті нас просять приймати рішення щодо речей, про які ми знаємо дуже мало». Від письмового приладдя до іпотеки, автомобілів або замороженої курки, ми значною мірою відключені від процесів, які генерують те, чим ми користуємось. «Якщо ми будемо чесні з собою, — продовжував Пейдж, — більшість із нас — це просто прославлені співаки караоке в більшості аспектів нашого життя, які використовують речі, зроблені іншими людьми. І ми насправді цього не розуміємо».

Але перш ніж зневіритися або записатися на курс виготовлення меблів, заспокойтеся тим, що це незнання не є чимось новим. Ми поширюємо більшість практик поколіннями з тієї простої причини, що «так було завжди». І все ж ми, люди, придумали кілька досить чудових речей за тисячоліття. Як це стало можливим? Звідки беруться ці нововведення?

Наша колективна міфологія відповідає тому, що Pagel називає «поглядом великих мислителів на інновації — якщо ми просто досить довго і наполегливо думаємо, спалах натхнення спадає нам на думку». Але це просто неправда: «Великих стрибків практично немає. Майже всі технології будуються на попередніх технологіях».

Це також той самий процес, який може стати реальною історією «великого мислителя». Thomas Edison, наприклад, не створив лампочку жодним геніальним ударом, а скоріше змінив попередні версії та зробив більш довговічну лампу. Як і у випадку з мутаціями ДНК, більшість відхилень від шаблону буде контрпродуктивними. Але з достатньою кількістю людей, які спробують незначну кількість модифікацій, людська технологія прогресує з достатньою швидкістю.

Чому ви не такі креативні, як хотілося б думати
Tomas Williams

Тож як цей спосіб інновацій протримається у XXI столітті? Pagel пропонує і песимізм, і надію. З одного боку, простота доступу до інформації загрожує нашим критичним міркуванням: «Якщо ми думаємо, що Google подумає за нас, — попередив він, — Інтернет може зробити нас дурними». З іншого боку, глобалізація та наш безпрецедентний зв’язок можуть добре підготувати нас до подолання глобальних проблем. Таких як дефіцит ресурсів, бідність та зміна клімату. «Світ з’єднаний так, як ніколи раніше не був пов’язаний, — сказав Pagel, — тож колективний розум формується так, як ніколи раніше».

Джерело

Фото на головній: Jr Korpa


Читайте також:

«Чутливість. Сучасна українська фотографія»: Мистецький арсенал відкрив нову виставку

Обличчям фешн-напрямку ROZETKA стала віртуальна блогерка Астра Старр

Теги: креативнаукатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.