• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Чому цей Halloween може стати найбільшим для виробників цукерок?

26 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Чому цей Halloween може стати найбільшим для виробників цукерок?
Share on FacebookShare on Twitter

Оскільки кількість випадків Covid-19 в США зменшується, а понад дві третини жителів США віком від 12 років повністю вакциновані, у виробників цукерок є вагомі підстави вважати, що Halloween повернувся. Це може бути навіть найбільший сезон ласощів.

За оцінками Національної федерації роздрібної торгівлі, покупці цього сезону витратять 10,14 мільярда доларів на продукти, пов’язані з Halloween, у порівнянні з 8,05 мільярда доларів минулого року. Результати опитування свідчать про те, що з них 3 мільярди доларів підуть на цукерки.

«Цього року ми очікуємо сильного росту популярності солодощів для “гаманець або життя”», — сказав Timothy LeBel, президент відділу продажів Mars Wrigley у США.

Halloween дослідження

За даними компанії Numerator, продажі сезонних та звичайних цукерок у другій половині 2021 року вже зросли в порівнянні з аналогічним періодом 2020 та 2019 років.

Споживачі також роблять запаси в Інтернеті. За даними Skai, платформи комерційної розвідки, у вересні американські покупці витратили на цукерки та шоколадні вироби через Amazon на 24% більше, ніж у тому ж місяці минулого року.

«Halloween 2021 року буде в основному багатоканальним, не тільки через збільшення знайомства з покупками цукерок в Інтернеті, але і через тривалу тривогу від пандемії», — сказала Rachel Tipograph, генеральний директор і засновник платформи електронної комерції MikMak.

Tipograph зазначив, що нині цукерки великих розмірів для опту, продаються добре — це хороший знак для trick-or-treaters.

За словами Jason Orellana, старшого менеджера сезонних продажів The Hershey Company, на тлі занепокоєнь минулого року загальні продажі цукерок на Halloween у 2020 році впали приблизно на 5% у порівнянні з 2019 роком. Попри зниження категорії, виробник Hershey’s, Reese’s і Twizzlers повідомив про найбільший Halloween минулого року, коли продажі зросли на 4%. Під час страшного сезону компанія генерує близько 10% своїх річних продажів.

Orellana зазначив, що 2021 рік, ймовірно, буде включати поєднання старих і нових традицій епохи пандемії. «На Halloween ми продовжували брати участь у заходах від початку до середини сезону, як-от декорування, вечори кіно та випічка, і збільшили плани, щоб цього року знову пригощати», — сказав він.

Готовність брати участь у моторошних святах, безумовно, повернулася: 56% дорослих американців планують святкувати Halloween цього року, за даними компанії Morning Consult, що займається розвідкою даних. Це на 42% більше, ніж минулого року, і на рівні 2019 року.

Morning Consult

«Продажі шоколаду та цукерок пожвавились протягом сезону Halloween 2021 року, оскільки ажіотаж продовжує зростати, і споживачі говорять нам, що готові святкувати», — сказав John Downs, президент та генеральний директор Національної асоціації кондитерів.

Щоб викликати більше емоцій в цьому сезоні, Mars Wrigley, компанія, що стоїть за M&M’s, Snickers і Skittles, проводить особисті заходи в Ньюарку, Чикаго, Торонто та Вашингтоні, округ Колумбія. Також співпрацює зі службою доставки, що належить Target, Shipt, що дозволяє споживачам робити покупки з дому.

Минулого року, Mars Wrigley дебютував з додатком під назвою Treat Town, який дозволив користувачам робити trick-or-treat, не встаючи зі своїх комфортних і безпечних диванів.

Ще один показник того, що люди в доброму настрої та готові до вечірок: за даними аналітичної компанії 1010data, онлайн-продажі костюмів для домашніх тварин цього серпня були на 124% вище, ніж у серпні 2020 року.

Джерело


Читайте також:

«Бісить!»: що найбільше дратує читачів у текстах копірайтерів

Як надихнути тисячі Z-тів відриватися разом із брендом? Кейс агенції VIVID та бренду Cheetos

Теги: історіїновинирозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.