Чому саме ти?

Із таким провокативним запитанням ПРАВЕКС БАНК звернувся до людей у новій комунікаційній кампанії для кредитного продукту «Європейський персональний кредит». А також попросив заповнити форму і вказати, чому саме він чи вона повинен отримати від банку цю гаряченьку пропозицію.

Кампанію для «Європейського персонального кредиту» від ПРАВЕКС БАНК розробила команда агенції Publicis Ukraine, що входить до комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.

«ПРАВЕКС БАНК створив особливий продукт «Європейський персональний кредит», аналогів якого на ринку ще немає. Ми вирішили, що і споживач у відповідь може здивувати банк своєю особливістю, а не заповнювати анкету штампами на кшталт «престижна професія» чи «стабільна заробітна платня». Тож приклади для натхнення ми навели в наших рекламних матеріалах», – прокоментував кампанію креативний директор Publicis Ukraine Руслан Паламарчук.

«Ми шукали креативне рішення, яке, з одного боку, підкреслило б унікальність продукту, а з іншого – було достатньо яскравим і нестандартним. Водночас воно мало відповідати загальній стилістиці міжнародної банківської групи Intesa Sanpaolo. Ідея конкурсної механіки, що була запропонована агенцією, чітко відобразила суть нового продукту», – Світлана Ошерова, Head of PR and Marketing Office ПРАВЕКС БАНК.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...