• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Чому Pepsi випускає безкоштовні NFT

10 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Чому Pepsi випускає безкоштовні NFT
Share on FacebookShare on Twitter

Pepsi приєдналася до довгого списку брендів, що випускають NFT.

Віддаючи шану року, коли його було вперше зроблено, Pepsi створила 1893 NTF «Mic Drop». Цифрові мікрофони, які віддають данину історії Pepsi в музиці, натхненні смаками напою, включаючи класичний синій Pepsi, сріблястий Diet Pepsi, червоний Pepsi Wild Cherry, чорний Pepsi Zero Sugar і Crystal Pepsi.

NFT були створені та розроблені за допомогою VaynerNFT, яка рекламує Anheuser-Busch InBev як клієнта.

Бренд газованих напоїв буде випускати NFT безкоштовно (не включаючи комісію за транзакції) через список очікування, який відкрито опівдні 10 грудня на micdrop.pepsi.com.

Бренд заявив, що вибрав список очікування, а не традиційний аукціон NFT, оскільки він намагається зробити NFT більш доступним і хоче обмежити споживачів одним NFT. NFT будуть випущені для тих, хто входить до списку очікування 14 грудня.

Усі NFT, окрім 50, будуть доступні цього тижня, а решта буде збережено для майбутніх ініціатив.

Захоплення NFT, викликане продажем Beeple NFT на Christie’s у березні, не має ознак уповільнення. Pepsi — останній бренд, який використовує віртуальний канал як новий спосіб охопити клієнтів, зацікавлених у крипто-економіці. Великі бренди, такі як NBA, мали успішні результати NFT, як і конкурент Pepsi Coca-Cola. Taco Bell, Budweiser і навіть Crockpot випустили NFT, надаючи брендам ще один варіант для перетворення їх IP у потік доходу (бренди часто отримують відсоток від перепродажів NFT).

Як тільки користувача Pepsi NFT буде підтверджено, його NFT буде викарбувано та надіслано безпосередньо до його віртуального гаманця. Потім вони зможуть повторно викласти NFT для продажу на сторонній платформі. Pepsi не буде заробляти на перепродажі своїх NFT. Користувачам все одно доведеться сплачувати комісію за блокчейн-газ за карбування NFT. Pepsi запровадить програму компенсації викидів вуглецю, щоб забезпечити нульовий чистий вуглецевий слід.

«Pepsi завжди був брендом із сильною спадщиною в музиці та поп-культурі, тому нам підходить лише перенести цю спадщину в новий світ NFT за допомогою „мікрофонної краплі“ епічних розмірів, — поділився Тодд Каплан, віце-президент маркетингу в Pepsi. — Ми створили колекцію Pepsi Mic Drop genesis NFT для наших шанувальників, ставлячи на перший план їхні інтереси та потреби, гарантуючи, що всі NFT є безкоштовними та представленими справедливо як інклюзивна та доступна можливість для всіх відчути захоплюючий світ NFT. Ця колекційна серія мікрофонів не лише натхненна нашою історією, але й відображає масштаби того, наскільки доступним ми бачимо цей простір у майбутньому».

Джерело


Читайте також:

5 брендів, які експериментують з NFT

Теги: NFTісторіїрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.