Бренд природної води “Моршинська” запускає рекламну кампанію нового продукту для підлітків “Morshynska JuniorZ”. Серед усіх інноваційних трендів сьогодення, розвитку технологій і тотальної діджиталізації, підліткам важливо пам’ятати – ти реально крутий, тільки якщо ти на спорті. І ще більш крутіший, якщо ведеш здоровий спосіб життя і п’єш природну воду, піклуючись про себе.

У зйомці ролику брали участь звичайні хлопці та дівчата, закохані у спорт і танці, жодного професійного актора. Кожен з них по-своєму крутий і кайфує від життя, адже робить те, що дійсно любить. Молодість, здорове тіло, амбіції та енергія у кожній секунді ролику мотивують брати приклад і поринати у спорт, змінювати своє життя на краще і бути в тренді.

У кадрі нетипові чирліндинг, баскетбол, регбі і навіть батл з брейк-дансу – найнеймовірніші види спорту, які доступні кожному вже сьогодні, як у дворі, так і у школі. І, звичайно ж, головний атрибут кожного підлітка-трендсеттера – природна вода “Morshynska JuniorZ”. Завдяки легкому мінеральному складу, який на 100 % сприймається молодим організмом, “Morshynska JuniorZ” підтримує гідробаланс у той час, поки підлітки підтримують свій імідж.

MORSHYNSKA

Marketing Director – Наталія Ревіка

Marketing Manager – Ірина Лопот

Senior Brand Manager – Євгенія Михайленко

 

AGENCY

Client Services Director – Мирослава Міхненко

Account Manager – Вероніка Козаченко

Account Executive – Анастасія Синькевич

Creative Director – Дмитро Барсуков

Senior Art Director – Ніна Бородастова

Art Director – Олег Нікітчук

Senior Copywriter – Тетяна Чічкан

Graphic Designer – Лідія Дудник

Production Director – Таїсія Реут

 

ESSE

Director – Максим Ксенда

DOP – Світлана Апаріна

2nd unit DOP – Макс Малиновський

1ST AD – Денис Швець

1ST AD / 2nd unit – Саша Кравченко

Executive Producer – Віталій Шеремет’єв

Line Producer – Юля Павлюк

Producer Assistant – Наталі Гутюмова

Production Manager – Костя Стеценко

Production Designer – Настя Гайдаєнко

Props master – Саша Нефьодов

Location Manager – Саша Ковшун

Photographer – Віталій Юрасов

Casting Manager – Тетяна Шепелєва

Casting asistant – Сергій Пулинець

Extras asistant – Влад Кетов

Wardrobe Stylist – Алеся Ютіна

Wardrobe Asist – Даша Грибок

MakeUp Stylist – Ксенія Корніцька

Playback – Олексій Гоняйло, Владислав Коломієць

Gaffer – Кєша Запоточний, Максим Максимчук

Stadicam – Руслан Богдан

SUPERTECHNO CRANE – Тарас Мисків

SFX – Сергій Білоусов

Focus puller – Сергій Сардудинов, Сергій Качура

СС – Марина Ткаченко

Editor – Єгор Писаренко

Video Making Of – Віталій Молчанов

Post Production – Олексій Романенко

Post Production Producer – Тетяна Буяло

Composer – Микола Макеєв

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.