• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

«Чайніз тайм»: АЛЛО запустила інтегровану кампанію до Китайського Нового року з чаюванням та ребусами

4 Лютого, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
«Чайніз тайм»: АЛЛО запустила інтегровану кампанію до Китайського Нового року з чаюванням та ребусами
Share on FacebookShare on Twitter

Національний маркетплейс АЛЛО вирішив відзначити Китайський Новий рік із таким же розмахом, як і в Китаї, та провести інтегровану рекламну кампанію Дні Китаю «Чайніз тайм» — з 1 до 12 лютого. Занурення у традиції Піднебесної, чайні церемонії в магазинах, квест із ребусами, кампанія 360о та, звичайно ж, знижки — Китайський Новий рік в АЛЛО став новим стратегічним флайтом маркетингових комунікацій компанії.

«В той час, як конкуренти змагаються у мистецтві завчасної комунікації Love Season, ми вирішили зосередитися на не менш важливому періоді Китайського Нового року. Тема Китаю актуальна й напередодні Олімпіади-2022 у Пекіні. Додавши до комунікацій ігрову механіку та залучення до активностей, ми запропонували клієнтам позмагатися за унікальні для ринку техніки та побутових товарів знижки — чесні 50%. Над кампанією працювала інхаус-команда маркетингу та комунікацій АЛЛО», — відзначив Артур Матковський, CMO АЛЛО.

Квест у соцмережах АЛЛО

Загадки та ребуси — невід’ємний атрибут китайської культури, а також дієвий інструмент гейміфікації у маркетингу. Компанія вирішила заінтригувати клієнтів та запропонувала знайти зашифровані товари зі знижкою 50%, залучивши власні медіа — соцмережі та сайт.

Механіка полювання на знижку проста:

  1. 12 днів поспіль один із зодіакальних звірів, починаючи зі Щура, стає символом товару із суперзнижкою.
  2. Щодня, о 12:00, в одній із соціальних мереж АЛЛО з’являється пост-загадка чи ребус, у якому зашифровано певну товарну категорію — щодня нову. Щоб її дізнатися, потрібно розв’язати загадку. У користувачів мобільного застосунку є перевага: вдень для них з’являється додаткова підказка щодо категорії акційного товару.
  3. Відгадавши товарну категорію, клієнту потрібно перейти на сайт allo. ua, відкрити цю категорію та шукати картку товару зі знаком звіра дня — саме його можна негайно придбати зі знижкою 50%.
  4. Кількість кожного акційного товару обмежено — лише 10 одиниць щодня, тому він дістанеться лише 10 найшвидшим клієнтам. Який саме товар було зашифровано, можна дізнатися наступного дня на сторінці allo. ua/ua/chinese-time.

Першого ж дня клієнти АЛЛО виявили неабияку активність — знайшли та розкупили акційний товар (ним був шуруповерт) лише за перші дві години від старту квесту.

Гра з переодяганням

Костюмовані маскаради — одна з традицій святкування Нового року у Китаї, АЛЛО запропонувала долучитися до неї й українцям. Відвідувачі, котрі прийдуть до магазинів АЛЛО, АЛЛО МАХ чи Mi Store 1-7 лютого у китайському етнокостюмі чи в образі, що містить традиційну китайську атрибутику, можуть отримати знижку до 30%. Завітавши у китайському національному костюмі, можна придбати, наприклад, навушники брендів Huawei, Amazfit, 1More, OPPO зі знижкою 15% чи техноаксесуари зі знижкою 30%.

«Чайніз тайм»: АЛЛО запустила інтегровану кампанію до Китайського Нового року з чаюванням та ребусами

І вже у перші два дні декілька шанувальників костюмованих вечірок скористалися можливістю дисконту.

«Чайніз тайм» в АЛЛО: китайські чайні церемонії

Як же Китай без чаю? Команда маркетингу вирішила, що BTL буває атмосферним та персоніфікованим, та запросила клієнтів на китайські традиційні чайні церемонії у найбільших магазинах АЛЛО MAX.

Вісім чайних церемоній, якими Китай відомий всьому світу, відбуваються безкоштовно для всіх охочих з 1 до 10 лютого у торгово-розважальних центрах Києва, Львова, Дніпра, Чернігова та Луцька. Вдень на вході до цих магазинів відвідувачів зустрічає аніматор у китайському вбранні, а у зоні Smart Home чайний майстер проводить чайну церемонію, розповідає про історію чаю, демонструє, як правильно заварювати та пити китайський чай. Гості можуть продегустувати до п’яти видів чаю, і вже десятки клієнтів скористалися пропозицією порелаксувати посеред буденного дня.

«Чайніз тайм»: АЛЛО запустила інтегровану кампанію до Китайського Нового року з чаюванням та ребусами

«Попри те, що кампанія, присвячена Китайському Новому року дуже коротка, вона потребує такого ж ретельного опрацювання, як і тривалий флайт. Особливо це стосується гральних механік: ребуси ми тестували всім департаментом. А для комунікацій віддали перевагу діджитал-каналам, соціальним мережам, TikTok-блогерам та owned media», — підкреслив Артур Матковський, CMO АЛЛО.


Читайте також:

Тигрова Картка. Новорічне привітання до року Тигра 2022 від Gutsulyak.Studio

Теги: брендингкейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.